Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Tror faktisk ikke det, hihi! Håper ikke det ihvertfall, men i såfall får jo jeg også en overraskelse:D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det kribler litt i magen på dine vegne nå :fnise: Innmari stas at du har klart å holde det for deg selv helt til nå!

Gleder meg til full rapport av gjennomføringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sniker meg inn på forumet mens vi sitter og jobber her. Avhengig... :)

Er det ikke i dag dere har jubileum? I så fall, gratulerer med dagen! (Som feires med store nyheter i morgen) :hoppe:

Må være den beste gaven vel? :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jubileet er i dag:D! Men det må feires i morgen siden jeg har hatt kveldsvakt i kveld.

Tok en test i dag også (billigstrimmel) og da kom streken fort og kraftig:D! Litt noia for at den digitale i morgen ikke vil slå ut, men da gjør den nok det. Er redd for at det ikke går bra denne gangen heller. Tør ikke føle meg gravid før jeg har vært på ul. Det er så mange gravide på jobb også, og jeg føler meg så bitter og innesluttet. Orker ikke se på de sprudlene menneskene med magene sine.

Blææææææææææææææææææææææ!

Litt surt oppgulp fra meg.

Men var kvalm i dag etter jeg sto opp, både før og etter jeg åt frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange gravide på jobb også, og jeg føler meg så bitter og innesluttet. Orker ikke se på de sprudlene menneskene med magene sine.

Det ER jo deg om få måneder! ;)

Lykke til i dag, gleder meg til å høre om reaksjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst ikke vært innom å gratulert deg engang !!! :rodme:

GRATULERER !!!

Så spennende at du skal fortelle mannen i dag da ;)

Ha en strålende jubileumsdag !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent jeg også!! Og litt redd.. var to blodflekker i trusen stad, og litt på dopapiret. Har ikke sett noe mer blod, selv om jeg har "gravd dypt". Kan jo være en rift eller en morsom kvise som har sprukket. Og ut fra hvor på papiret og beliggenheten i trusen så ser det ikke helt ut sm det kom fra inngangen. Har lagt i et truseinnlegg, så får jeg se. Kjenner ikke noe vondt, litt murring bare og det hadde jeg med begge forrige.

5+0 i dag også. Typisk ar det går galt den dagen Husbond skal få vite om det. Tok den digitale testen i dag, og der står det gravid. Koselig å se!

Vi skal spise på fancy restaurant, og denne menyen kan vi velge fra:

MENU GASTRONOMIQUE

Huitre naturelles special Gillardeau, Crepinette aux Noisettes

Østers naturell med Nøttesmør

*

Consomme aux Truffes, Croustade de St Jacques au Gingembre

Klar suppe med Trøffel

*

Homard de Norvege Roti, emulsion au Citron

Norsk Hummer med Sitrus

*

Filet de Saumon glacer a l’Estragon

Laks med Estragon

*

Fletan a l’Orange et a l’ail doux

Kveite med løk og appelsin

*

Ripe Rossini aux Baies

Rype fylt med Gåselever og Sopp

*

Plate de Fromage

Ostetallerken

*

Grand Dessert au Chocolat perfume a l’Amaretto

Grand Dessert med Sjokolade

Ellers er jeg innom og leser i bøkene ders daglig, selv om jeg ikke skriver noe:),

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer blod pr nå, satser på det bare var en rift eller en kvise. Trodde jeg blødde sist også, men har funnet ut at gulhvit utflod i rosa truse fort kan se ut som brun utflod.

Jadda, jeg bruker rosa truser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er pentøyet lagt frem og den positive testen nøye pakket inn med silkebånd og i det hele tatt.

Egentlig skulle jeg vært på trening i ettermiddag, men i går jeobbet jeg aftenvakt og fikk ikke vært med Duen hele dagen. I dag får jeg heller ikke sett henne dersom jeg går på den trimmen. Tror jeg dropper treningen til fordel for samvær med Duen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror jeg dropper treningen til fordel for samvær med Duen.

Høres ut som en god idè ;)

Herlig at du har oppdatert underveis i dag, spenningen bare bygger seg opp :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnah

så var dagen kommet! er utrolig imponert over at du har klart å holde det hemmelig :jepp: det hadde nok helt sikkert ikke jeg fått til!

lykke til ikveld- gleder meg veldig til å høre reaksjonen hans :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...