illafanten Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei, skal gifte meg i Moss om en liten stund, men har enda ikke funnet ut hvor jeg skal få ordnet med hår og sminke på bryllupsdagen. Har rett og slett ikke peiling på hvor jeg skal gjøre det. Lurte på om noen av dere har noen erfaringer eller vet om noen rundt om i Moss eller i nærheten av Moss som gjør slikt?
illafanten Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2008 (endret) Må dytte litt på denne, må vel finnes noen andre enn bare meg som skal eller har giftet seg i Moss eller omegn? Eller ordner alle seg selv på håret og slikt? I mitt tilfelle hadde det blitt håpløst Endret 23. november 2008 av illafanten
illafanten Skrevet 24. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2008 (endret) - Endret 26. november 2008 av illafanten
illafanten Skrevet 26. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2008 *dytte* ingen mossebruder?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hei, Jeg er også Mosse-brud og skulle også gjerne ha fått svar på dette. Illafanten-hvor skal dere ha festen? Jeg er nyinnflyttet i Moss, så tar gjerne imot alle tips jeg kan få....
illafanten Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2008 Og jeg som hadde begynt å tro at det ikke fantes noen andre i Moss som gifter seg, hehe Har fortsatt ikke blitt så veldig mye klokere på spørsmålet mitt, men vet om ei som fikk ordnet det på Beauty Centeret, også tror jeg Ibsen frisør i Amfi senteret også gjør sånt. Vi skal gifte oss og ha selskap på Alby i lokalet ved siden av Galleri F-15, hva med dere?
LilleMy28 Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Har hørt så som så om service på Beautycenteret, ellers er det ikke alle som er komfortable med å bli pyntet inne på et senter (Ibsen ligger jo på amfi). Vi bor i Moss, men gifter oss i Oslo. Hadde ellers brukt Moss Frisørsenter som er den frisøren jeg bruker.
illafanten Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2008 Har hørt så som så om service på Beautycenteret, ellers er det ikke alle som er komfortable med å bli pyntet inne på et senter (Ibsen ligger jo på amfi). Vi bor i Moss, men gifter oss i Oslo. Hadde ellers brukt Moss Frisørsenter som er den frisøren jeg bruker. Nøyaktig som jeg skulle sagt det selv, jeg er også skeptisk til Beauty Centeret og liker ikke helt tanken på at Ibsen er inni senteret. Hvor ligger Moss Frisørsenter hen?
LilleMy28 Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Det ligger like utenfor den store inngangen til nye delen på amfi, like ved den kinesiske restauranten langs med bussholdeplassene. Det er en liten og populær salong så det er nok greit å være litt tidlig ute, de har sikkert bilder som du kan få sett på.
illafanten Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2008 Aha, da vet jeg nok hvor det er. Tusen takk for tipset, jeg skal ta meg en tur og undersøke der!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Takk for frisørtips! Vi har ikke bestemt hvor vi skal ha bryllup ennå. Har vurdert bl.a. Alby, men er litt usikre. Syntes det er synd at man ikke har utsikt til sjøen fra selskapslokalet. Har noen hatt/vært i bryllup på Gudegården? Finnes det noen andre hyggelige steder i Mosse-distriktet enn: *Refsnes Gods *Alby/Galleri 15 *Torderød gård *Jeløy Radio Hva med fotograf?
LilleMy28 Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Balke Gård i Rygge er også et bra lokale, men dårlig med sjøutsikt der. Ellers har jeg hørt mye bra om fotograf Enoksen og Marie Fotostudio.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #13 Skrevet 10. mars 2009 Hei, Oppsummeringsvis - følgende frisører anbefales: Beauty Centeret Ibsen frisør i Amfi senteret Moss Frisørsenter Noen som har navn på gode frisører hos disse? Er det noen som har andre tips (ikke nødvendigvis bare for brud)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå