Gjest gjest_lol Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 jeg har da kommet i den uheldige situasjonen at jeg har fått sæd på min sorte silkekjole. Noen tips? jeg er desperat nå, har forsøkt flere ganger å vaske det vekk, (milo, pga.silke) men det funker ikke
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 hehe. det er kanskje greit å ta av seg klærne i slike omstendigheter. Eller, hvertfall penklær. hehe. uff. Lukke til. Har ingen råd dessverre.
Grønt blad Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Rensing kanskje? Vet ikke om det vil fungere, men det kan være verdt å prøve... Lykke til!
Alice Ayres Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 Tråden er ryddet. Reglene. - Alice Ayres, mod
Nokia Skrevet 30. november 2008 #5 Skrevet 30. november 2008 Jeg har tlfnummeret til Monica Lewinsky, har hørt hun er god på slikt....! :gjeiper:
Visiter Skrevet 30. november 2008 #6 Skrevet 30. november 2008 jeg har da kommet i den uheldige situasjonen at jeg har fått sæd på min sorte silkekjole. Jeg tror jaggu du var på samme julebord som meg, gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå