amyrlinn Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 heihei. har trukket en visdomsgjeksel i dag og glemte å spørre tannlegen om jeg kan snuse samme dag. noen som vet? på arket jeg fikk om ting jeg ikke skal gjøre og gjøre står det ingen røyk første døgnet, men ingenting om snus. lurte på om det falt under det samme
Gjest Sigve Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 heihei. har trukket en visdomsgjeksel i dag og glemte å spørre tannlegen om jeg kan snuse samme dag. noen som vet? på arket jeg fikk om ting jeg ikke skal gjøre og gjøre står det ingen røyk første døgnet, men ingenting om snus. lurte på om det falt under det samme Tenk logisk. Snus er mye verre i munnen, enn røyk.
amyrlinn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 ja tenke vel egentlig det siden det er i munnen får glede meg til i morgen da
Gjest Sigve Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 ja tenke vel egentlig det siden det er i munnen får glede meg til i morgen da Du bør vente en uke med snusen. Husk at det er et krater der tanna har vært. Det går helt ned til kjevebenet. Vil du virkelig ha snussaft nedi der?
amyrlinn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 nei vil vel ikke det jaja, god grunn til å slutte da :gjeiper: takk for svar
Gjest warning Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Om ikke overnevnte advarsler hjelper så take this: Jeg trakk visdomsjeksel nede, ganske svært og dypt høl, snusa fra dagen etter og utover. Fort nok fikk jeg tidenes betennelse der det rant stinkende og svart materie fra hølet i flere dager, all maten og drikken jeg fikk i meg smakte dritt pga det, og hele tiden rant det ned på tunga mi. Så var det 20 dager med sterk antibiotika for å bli kvitt dritten. Lovely....... du har rett, god grunn til å slutte
amyrlinn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2008 Om ikke overnevnte advarsler hjelper så take this: Jeg trakk visdomsjeksel nede, ganske svært og dypt høl, snusa fra dagen etter og utover. Fort nok fikk jeg tidenes betennelse der det rant stinkende og svart materie fra hølet i flere dager, all maten og drikken jeg fikk i meg smakte dritt pga det, og hele tiden rant det ned på tunga mi. Så var det 20 dager med sterk antibiotika for å bli kvitt dritten. Lovely....... du har rett, god grunn til å slutte oi huff og huff da. skikkelig uheldig du! satser på jeg er mer heldig (klarte nemlig ikke vente før i dag. bare måtte ha en..) krysser fingrene
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 oi huff og huff da. skikkelig uheldig du! satser på jeg er mer heldig (klarte nemlig ikke vente før i dag. bare måtte ha en..) krysser fingrene Ja, det der var ikke direkte flaks kan man si hehe. Bare ikke overdriv bruken så går det sikkert bra
amyrlinn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2008 ja det var eneste det så skal være flink nå
Gjest Tanita Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 *venter spent på å se utviklingen her* Jeg vil si at det ikke var tilfeldig at ovennevnte gjest fikk betennelse. Er tannhelsesekretær av yrke, og har sett nok av slike tilfeller. Vil absolutt råde deg til å la være i to uker.
amyrlinn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2008 skjønner nå jeg sku spurt om dette før jeg trakk den og ikke klarte vente med å snuse huff og huff. jeg som er så uheldig til vanlig får vel bare vente på den betennelsen jeg da absolutt god grunn for meg å slutte nå altså!
Gjest Gjest_Heihei_* Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 skjønner nå jeg sku spurt om dette før jeg trakk den og ikke klarte vente med å snuse huff og huff. jeg som er så uheldig til vanlig får vel bare vente på den betennelsen jeg da absolutt god grunn for meg å slutte nå altså! Snus gir som kjenn kreft i munn og svelg. Å få snus i et åpent sår, det er virkelig å gamble med seg selv. Betennelse er det minste av onder man kan få.
Gjest hun som fikk betennelse Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 Jeg håper uansett du slipper det betennelse mølet, det gjorde ikke noe vondt, men helsikke med drittsmak og det som verre er til alt av mat og ellers :/
amyrlinn Skrevet 23. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. november 2008 Jeg håper uansett du slipper det betennelse mølet, det gjorde ikke noe vondt, men helsikke med drittsmak og det som verre er til alt av mat og ellers :/ tusen takk=) har heldigvis gått veldig fint! veldig glad for det:) klarte nok ikke å slutte å snuse denne omgangen da bedre lykke neste gang
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #15 Skrevet 23. november 2008 tusen takk=) har heldigvis gått veldig fint! veldig glad for det:) klarte nok ikke å slutte å snuse denne omgangen da bedre lykke neste gang Betennelse kan la vente på seg noen dager, men håper det går bra, er noe møkk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå