Gå til innhold

Lokale på fjellet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen forslag til steder man kan ha bryllup på fjellet. Skal gifte oss i februar 2010 og vil derfor ha det på fjellet for å være sikret snø....Ønsker et forholdsvis lite koselig sted, der vi så og si kan ha stedet for oss selv. Skal ha ca 50 gjester....

Håper at dere har noen forslag til meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

En god del DNT-hytter tar på seg bryllupsarrangement, men om de gjør det i februar er høyst usikkert siden de fleste er stengt i den perioden. Oversikt og informasjon om de ulike hyttene finner du her.

Skrevet

Kongsvold på Dovrefjell. Vi giftet oss der, helt fantastisk. De har stengt i nov, des og jan, tror jeg. Så februar skulle gå bra.

Skrevet

Herreguuud, så vakkert! Så lunt og romantisk!

Skulle vi ha giftet oss om igjen, skulle det vært på et sånt sted. Og da skulle jeg jammen meg hatt bunad.

Skrevet

Takk så mye for gode forslag. Skal definitivt sjekke ut disse!!!

Skrevet

Åh, for noen fantastiske lokaler. Hadde det ikke vært for at Pastillmannen er veldig bestemt på kirke skulle jeg gjeerne gjort noe sånt. Utrolig flott! Hold oss oppdatert med hva slags sted du velger da!

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Inger_*
Skrevet

Vi skal ha romantisk vinterbryllup på fjellgard i Telemark. Mange gamle tømmerhus og festsal i låve fra 1740. Og så får vi oppleve gamle bryllupsskikker på kjøpet. Stedet heter Uppigard Natadal. Sjekk ut: www.natadal.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...