Gå til innhold

Kreative sjeler?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lilo_*
Skrevet

Vet ikke om dette er helt rett forum, men er jo kropp da, så prøver her og.

Jeg vil ha en tatovering. Den skal være til ære for mamma, pappa, min kjære og barna mine. Også må det være mulighet for å utvide den om det skulle være fler som skal beæres.. Lurer faktisk på om jeg skal vente med å pute inn min kjære til etter bryllupet. (Han syntes det var skummelt at jeg skulle "merke" kroppen min for alltid med han. Ikke jeg, men etter bryllupet synes jeg at han må se på det som en kærlight erklæring.) :P

Jeg vil ikke bare ha oppramsing av navn, og hvertfall ikke ansikter!!

Vil ikke ha fødselsdatoer, vil ha noe som henger sammen.. Ikke fan av kinesiske tegn.

Vil ikke et tegn for famile, vil at alle liksom skal nevnes personlig..

Vil ikke ha stjerner eller blomster. Vil da heller ha noe mer "abstrat". Kanskje med forbokstavene deres?

Kun i sort, og vil at de liksom skal henge sammen i en tatovering, om dere skjønner? Skal ikke være så stor heller.

Vet ikke hvor jeg skal ha den, men bør være sånn at den ikke synes hele tiden.

Trenger ikke å være sånn at alle forstår, så lenge jeg vet hva den er for.

Ikke sikkert ungene synes det er så kult om mamma har navnene deres totovert på kroppen så alle kan se...

Noen som har noen tanker eller ideer?

Tusen takk til de som gidder å komme med forslag! Jeg kan være litt vanskelig, men er veldig takknemlig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å tenke enda mere på dette, slik at du selv finner frem til en tatovering som betyr noe for deg.

Gjest Gjest_lilo_*
Skrevet
Mitt råd er å tenke enda mere på dette, slik at du selv finner frem til en tatovering som betyr noe for deg.

Takk for rådet! :)

Ber om innspill ettersom jeg ikke erså kreativ selv. Og når jeg får forslag kan jeg hvertfall se hva jeg ikke vil ha :P og det hjelper meg til å finne ut hva jeg vil ha.

Tenkt på denne tatoveringen i over et år nå. Det å ha en tatovering har jeg hatt lyst på å flere år.

Er veldig viktig for meg å ikke forhaste meg, så når jeg har fått til det jeg vil ha, så skal jeg ha tegningen hengende på kjøleskapet, eller annet sted hvor jeg ser den ofte og se om jeg fortsattt vil ha den på kroppen om 6 mnd - 1 år. :)

Skrevet

Hva med å begynne å se etter en tatovør som tatoverer en stil som du kunne tenkt deg, ta så og bestill en time hos denne tatovøren og få denne kreative sjelen til å være med å komme frem til en tatovering som passer deg perfekt? ;) Det er tross alt jobben dems :D

Skrevet

De fleste seriøse tatovører vil ikke lage noe uten at kunden har en ide selv. De kan gjerne være med på å tegne noe rundt en ide, men å lage noe helt tilfeldig som skal passe, er for de fleste umulig da de ikke kjenner personen godt nok.

Gjest Gjest_lilo_*
Skrevet

Spørs hvor mange skisser tatovøren må lage før noe faktisk er rett for meg, og hvor mange han gidder å lage når jeg ikke skal ha tatoveringen enda. De tegner kanskje ikke gratis heller?

Skrevet

Du hadde jo noen ideér.

De tegner jo for at du skal tatovere deg hos dem.

De fleste skal ikke ha noe for selve tegningen, men du må bestille time. Også får du heller ikke med deg tegningen hjem.

Skrevet

Jeg fikk den jeg har på leggen tegnet til meg av han som tattoverte. med forbokstaven til alle i familien min som nord-sør-øst-vest. Det betyr at jeg alltid har ett sted å henvende meg hvis jeg trenger det.

Men selve tattoveringen på kroppen min angrer jeg på. Det var kanskje en fin tanke, men samtidig dumt. Jeg angrer forøvrig på alle tattoveringene mine! :ler:

Jeg er ingen kreativ sjel, så jeg tviler på at min hjelp ville vært nyttig.

Men lykke til! Håper du kommer frem til noe som passer for deg, og at du ikke angrer. :)

Gjest Gjest_lilo_*
Skrevet
Du hadde jo noen ideér.

De tegner jo for at du skal tatovere deg hos dem.

De fleste skal ikke ha noe for selve tegningen, men du må bestille time. Også får du heller ikke med deg tegningen hjem.

Det var jo litt upraktisk.. Jeg skal jo ha tegningn på kjøleskapet minst 6 mnd før jeg evt tatoverer meg...

Skrevet

Familietatovering, fin ide :)

Det første jeg tenkte var "familietre". Hva noe veldig stilisert og abstrakt som ser litt ut som et tre med grener? Det kan ihvertfall gjnnomføres i mange, mange forskjellige stiler og størrelser, og kan tilpasses stedet på kroppen hvor du vil ha den. Om du da skulle bestemme deg for å hive på flere personer, er det jo bare å ha en gren til :) Så kan man finne symboler, bokstaver eller noe for hver person.

Også må jeg bare si at jeg syes det er veldig lurt av deg å vente et halvt år med å ta den! Jeg ventet ca et år, og vil gjøre det igjen når jeg skal ta neste :)

Skrevet
Det var jo litt upraktisk.. Jeg skal jo ha tegningn på kjøleskapet minst 6 mnd før jeg evt tatoverer meg...

Hva med å finne en venn som kan tegne litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...