Gå til innhold

God stekepanne


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har lagt inn dette sp.målet på hus og hage også, men med nærmere ettertanke får jeg kanskje (bedre) svar her? :)

Jeg er på utkikk etter en GOD stekepanne til min mor til jul. Hun har en i teflon fra før som er blitt skikkelig stygg (belegget er begynt å gå av etc..) selv om det kun er brukt tre og plast i den. Har dere noen forslag til hva slags stekepanne jeg burde velge? Eller noen konkrete forslag? Håper noen kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har jamie oliver steikepanne.. den er bra! Koster egentlig 1000 kr., men blir nedsatt til 600 i tiden før jul.. (har hvertfall blitt det de to siste årene)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angelita

Scanpan!

Super panne. Koster vanligvis rundt 800. Fantastisk titanpanne med slippbelegg. Jeg trenger ikke fett i panna til pannekaker en gang!!

www.glassoginterior.no har de på supertilbud til ca 400kr nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grete roede fan

Jeg har kjøpt en titanpanne fra Grete Roede! den er sinnsykt bra!! trenger engang ikk å bruke olje! den er bare sykt bra! brukt min i 1 år nå, og den er like fin som jeg kjøpte den... å jeg bruker den hver eneste dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fliss_*

Jeg har en Nowo grillpanne med avtagbart håndtak ... det er den desidert beste stekepannen jeg har hatt. Setter hele pannen inn i stekeovnen - bare klipser av håndtaket ... og klipser det på igjen når jeg tar den ut.

Den går ikke an å bruke på pannekaker så til det har jeg en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt mine kasseroller og stekepanner fra stekepanner.no ! Knallbra kvalitet, og de er også av typen der man slipper å bruke masse fett ved steking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...