Gå til innhold

Rottneros Park- Speilsalen


Gjest Sunflower

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower

Ble så inspirert av Løven mht. å vise frem festlokale til bryllupet, så her er vårt, http://www.rottnerospark.se/, klikk på linken restaurang, og dere vil se speilsalen (Bildet med de store lyskronene)der middagen skal avholdes.

Dagen etter har vi invitert alle gjestene på picnic i den nydelige parken, som faktisk er kjent for å være Nordens vakreste blomster- og skulpturpark. Parken er rett og slett som et eventyr, og nå er det bare ca. tre måneder igjen til det skal skje, hurraaaaa:)))

Jeg krysser både fingre og tær for bra vær!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, det så kjempe fint ut. Skal dere ha mange gjester? Det så så stort ut. Tipper du kommer til å føle deg som prinsesse på slottet...

Jeg har vært i Sunne mange ganger, men jeg klarte ikke helt å plassere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower

Ja, vi blir ca. 90 gjester, faktisk, derfor ble ikke lokalene vi ville ha på Kongsvinger store nok. Synes selv at stedet er helt fantastisk, ferierte mye i Sunne som liten, og hadde dette bildet i hodet av en fin park i nærhetene, men da jeg reiste tilbake dit nå i fjor sommer i forbindelse med bryllupsplanlegging var det vakrere enn jeg kunne huske!

Parken ligger i Rottneros, som ligger ca. 10 minutter fra Sunne, det er totalt ca. 1, 5 times kjøring fra Kongsvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...