datajente Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hei! For et par dager siden trakk jeg en visdomstann (nede). Trekkingen gikk ganske fint og uten komplikasjoner. Det var ikke operasjon, men jeg fikk likevell mye bedøvelse. Tre sprøyter. Nettene etter dette har jeg sovet så dårlig. Jeg har våknet begge nettene. Det virker som søvnkvaliteten er helt elendig, for jeg la meg 2100 i går, sov til 0730, bortsett fra at jeg måtte stå opp og ta smertestillende i 03-tiden. Har andre liknende erfaringer?
Gjest tannløsa Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Opplevde det med alle mine 4 visdommstenner, ingen operasjoner, men de første 5-6 nettene etter hver trekking var urolige ja.. Vet ikke helt hva det kommer av egentlig, tannlegen mente det var helt normalt
datajente Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Opplevde det med alle mine 4 visdommstenner, ingen operasjoner, men de første 5-6 nettene etter hver trekking var urolige ja.. Vet ikke helt hva det kommer av egentlig, tannlegen mente det var helt normalt Hei! Takk for innspill! Godt å høre at dette ikke er unormalt. Jeg ringte til tannlegen min for å høre hva hun sa om saken. Hun sa at det ikke er unormalt at det er vondt opp til en uke etter trekkingen. Nå blir det et par Ibux før jeg legger meg resten av denne første uka. Håper at det hjelper. Gud, det er grusomt å gå og være så trøtt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå