Gå til innhold

Trekt visdomstann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

For et par dager siden trakk jeg en visdomstann (nede). Trekkingen gikk ganske fint og uten komplikasjoner. Det var ikke operasjon, men jeg fikk likevell mye bedøvelse. Tre sprøyter. Nettene etter dette har jeg sovet så dårlig. Jeg har våknet begge nettene. Det virker som søvnkvaliteten er helt elendig, for jeg la meg 2100 i går, sov til 0730, bortsett fra at jeg måtte stå opp og ta smertestillende i 03-tiden.

Har andre liknende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest tannløsa
Skrevet

Opplevde det med alle mine 4 visdommstenner, ingen operasjoner, men de første 5-6 nettene etter hver trekking var urolige ja.. Vet ikke helt hva det kommer av egentlig, tannlegen mente det var helt normalt

Skrevet
Opplevde det med alle mine 4 visdommstenner, ingen operasjoner, men de første 5-6 nettene etter hver trekking var urolige ja.. Vet ikke helt hva det kommer av egentlig, tannlegen mente det var helt normalt

Hei!

Takk for innspill! Godt å høre at dette ikke er unormalt.

Jeg ringte til tannlegen min for å høre hva hun sa om saken. Hun sa at det ikke er unormalt at det er vondt opp til en uke etter trekkingen. Nå blir det et par Ibux før jeg legger meg resten av denne første uka. Håper at det hjelper. Gud, det er grusomt å gå og være så trøtt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...