Gå til innhold

Blør lenge og ofte. Er det farlig?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig uregelmessig mens. Blør lenge (10-20 dager) og har bare noen få dagers opphold før jeg er på an igjen. Slitsomt! Litt bekymret også. Kan det skyldes at jeg feiler noe?

Tror egentlig selv at hormonene mine er i ulage. Har gått på P sprøyte og ikke blødd i det hele tatt. Så nå er de som om jeg må ta igjen d forsømte. Men jeg sluttet med den for ca. 5 mnd. siden og d burde vel roe seg nå.

Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig uregelmessig mens. Blør lenge (10-20 dager) og har bare noen få dagers opphold før jeg er på an igjen. Slitsomt! Litt bekymret også. Kan det skyldes at jeg feiler noe?

Tror egentlig selv at hormonene mine er i ulage. Har gått på P sprøyte og ikke blødd i det hele tatt. Så nå er de som om jeg må ta igjen d forsømte. Men jeg sluttet med den for ca. 5 mnd. siden og d burde vel roe seg nå.

Noen som har opplevd lignende?

Hei!

Jeg har en venninne som blødde i sånn 10dager i strekk, men hu var også veldig ung da, men det hjalp med p-piller.

Jeg syns du skal ta kontakt med legen din, og evt få henvisning til gynokolog. Det er mulig det er hormonene dine som løper løpsk, men det er jo greit å få sjekket det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...