Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #1 Skrevet 19. november 2008 Hva jobber du med, hvilken type bransje? Trives du?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #2 Skrevet 19. november 2008 Jeg jobber innen helse, sykehus. Trives med å jobbe innen helse, men synes sykehusjobbing er litt for stress. Mye sykefravær og press.
Cuba Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg jobber på kontor innen transport- og spedisjon. Siden jeg tok fagbrev som kontorfagarbeider har det blitt til at jeg har jobbet på kontor etter dette. Trives vel i og for seg bra, men ønsker etterhvert å jobbe litt mer med mennesker. Enten service eller pleie. Så tenker enten at jeg prøver å få jobb i en type resepsjon (f.eks hotell) eller at jeg tar noe mer utdanning så jeg kanskje kan få jobb som legesekretær.
Gjest Charming Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Jeg jobber på flyplass som stuer (bagasjesjauer) Midlertidig jobb vel og merke, ikke begynt på studiene enda.
Gjest me Skrevet 22. november 2008 #5 Skrevet 22. november 2008 Jobber på interiør butikk, vi selger så mye fint:D Trives men vil nok jobbe med noe mer i høyden og kanskje noe internasjonalt. Tar eksportmarkedsføring utdanning ved siden
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Hvilende nattevakt på en PU-bolig. Trives helt greit.
litle my Skrevet 22. november 2008 #7 Skrevet 22. november 2008 Jeg jobber i ambulanseyrket.. Stortrives og vil ikke bytte jobb.. Jobber på 5 året mitt no..
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2008 #8 Skrevet 22. november 2008 Jobber i hjemmesykepleien. Trives veldig godt.
Annikken Skrevet 23. november 2008 #9 Skrevet 23. november 2008 Konsulent i ingeniørbransjen. Mye overtid til tider, men bra betalt og spennende arbeidsoppgaver. Har mye kontakt med kollegaer i skandinavia og kundene jeg arbeider opp mot. Noen ganger føles det som å skrive et hovedrosjekt på nytt igjen, men denne gangen har jeg ressurser - og får betalt. Veldig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #10 Skrevet 23. november 2008 Kundekonsulent i bank. Grei jobb utenom studiene, men ikke noe jeg vil fortsette med når jeg er ferdig.
HellCat Skrevet 24. november 2008 #11 Skrevet 24. november 2008 Butikksjef. Butikken er perfekt med tanke på mine interesser, og jeg trives godt, selv om jeg ikke har noen planer om å ha jobben resten av livet. Men for nå er den veldig fin:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå