Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva jobber du med, hvilken type bransje?

Trives du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber innen helse, sykehus. Trives med å jobbe innen helse, men synes sykehusjobbing er litt for stress. Mye sykefravær og press.

Skrevet

Jeg jobber på kontor innen transport- og spedisjon.

Siden jeg tok fagbrev som kontorfagarbeider har det blitt til at jeg har jobbet på kontor etter dette.

Trives vel i og for seg bra, men ønsker etterhvert å jobbe litt mer med mennesker. Enten service eller pleie.

Så tenker enten at jeg prøver å få jobb i en type resepsjon (f.eks hotell) eller at jeg tar noe mer utdanning så jeg kanskje kan få jobb som legesekretær.

Gjest Charming
Skrevet

Jeg jobber på flyplass som stuer (bagasjesjauer) :) Midlertidig jobb vel og merke, ikke begynt på studiene enda.

Skrevet

Jobber på interiør butikk, vi selger så mye fint:D Trives men vil nok jobbe med noe mer i høyden og kanskje noe internasjonalt. Tar eksportmarkedsføring utdanning ved siden :)

Skrevet

Hvilende nattevakt på en PU-bolig. Trives helt greit.

Skrevet

Jeg jobber i ambulanseyrket.. Stortrives og vil ikke bytte jobb.. Jobber på 5 året mitt no..

Skrevet

Konsulent i ingeniørbransjen. Mye overtid til tider, men bra betalt og spennende arbeidsoppgaver. Har mye kontakt med kollegaer i skandinavia og kundene jeg arbeider opp mot. Noen ganger føles det som å skrive et hovedrosjekt på nytt igjen, men denne gangen har jeg ressurser - og får betalt. Veldig fornøyd.

Skrevet

Kundekonsulent i bank. Grei jobb utenom studiene, men ikke noe jeg vil fortsette med når jeg er ferdig.

Skrevet

Butikksjef. Butikken er perfekt med tanke på mine interesser, og jeg trives godt, selv om jeg ikke har noen planer om å ha jobben resten av livet. Men for nå er den veldig fin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...