Gå til innhold

Oprah i dag


Gjest Gjest_Vilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Vilde_*

Så akkurat på Oprah, da hun besøkte Tom Cruise. Han virker jo som en hyggelig fyr!

Har nok forhåndsdømt han! At han er så kontrollerende ovenfor Katie og sånt. Men nå viste han en myk og hyggelig side av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart en stjerne kan vise frem en myk og hyggelig side av seg selv under et intervju som er icenesatt og man er godt forberedt haha

Ikke at jeg sier han er jævlig altså, men det blir liksom så dumt å si at en person er slik og slik og at alle andre tidligere har tatt feil - fordi man har sett ett intervju på TV .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_MOna_*
Klart en stjerne kan vise frem en myk og hyggelig side av seg selv under et intervju som er icenesatt og man er godt forberedt haha

Ikke at jeg sier han er jævlig altså, men det blir liksom så dumt å si at en person er slik og slik og at alle andre tidligere har tatt feil - fordi man har sett ett intervju på TV .........

Man kan velge å tro på hva man vil.

Man kan velge å la være å tro på uautoriserte biografier hvor det spekuleres i at datteren egentlig ikke er hans.

Man kan velge å la være å tro på sladderjournalister som skriver at han fikk i hus ultralydmaskin fordi han nektet Katie å gå ut av huset.

Man kan velge å la være å tro på video-opptak som er klippet og redigert for å vise et negativt bilde av ham.

osv. osv.

Sunn fornuft tilsier jo at sladder-folket og papparazzier fremmer den historen de vet er mest skandaløs og som selger mest. Det betyr ikke at det er sant!

Alle de som har spredd sladder kan ha fart med løgn. At mange har spredd sladder gjør det ikke mer sant. Også når han tar til orde og forsvarer seg og forteller hvordan det egentlig var så skal vi ikke tro ham fordi vi heller tror på alle sladderjournalistene...?

Jeg velger heller å tro på han selv når det er han selv som forklarer situasjonen. Det han forklarte var jo ganske logisk.

Dere som velger å tro på det dere leser i Se&Hør og tilsvarende amerikansk sladderpresse må gjerne tro på det.

Har aldri vært noe fan av Tom Cruise så dette er ikke for å forsvare noen jeg digger. Men jeg synes man kan bruke sunn fornuft og ikke la seg lure av media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat på Oprah, da hun besøkte Tom Cruise. Han virker jo som en hyggelig fyr!

Har nok forhåndsdømt han! At han er så kontrollerende ovenfor Katie og sånt. Men nå viste han en myk og hyggelig side av seg selv.

Det kan jo hende at han er sånn hele tiden og ikke at det var noe han plutselig valgte å vise.

Det er jo media som har funnet på at han er så kontrollerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gro_*
Klart en stjerne kan vise frem en myk og hyggelig side av seg selv under et intervju som er icenesatt og man er godt forberedt haha

Ikke at jeg sier han er jævlig altså, men det blir liksom så dumt å si at en person er slik og slik og at alle andre tidligere har tatt feil - fordi man har sett ett intervju på TV .........

Ja det er opp til deg om du velger å tro på intervjuet med ham er iscenesatt eller at artiklene du har lest er oppspinn og iscenesatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor dumme går det an å bli? Han er en helt vanlig fyr som tilfeldigvis er blitt berømt pga skuespill og som må lese dritt og oppspinn overalt pga sin berømthet om seg og sin familie, og se folk som har filmet og tatt bilder i smug klippe ting sammen og vise et helt forvrengt bilde.

Har selv jobbet et sted hvor en de av sakene vi hadde havnet i media - og da aviser, ikke tabloider - og selv de "seriøse" journalistene valgte en vinkling og gjorde sakene omtrent ugjenkjennelige i forhold til fakta.

Ord er makt - og den dumme befolkningen sluker det ukritisk. Latterlig.

Skremmende, at folk faktisk tror på det de leser og lar seg påvirke av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...