Elizia Skrevet 14. desember 2009 #2481 Del Skrevet 14. desember 2009 Nattesøvn og amming/grøt er ett hett tema her i gården også.. Han har sutret det meste av nettene i det siste. Ikke skriking, men sutring og kaving. Holder meg våken (mens pappaen selvsagt sover..)Prøver med å gi han mat, men det holder ikke lenge. Har lite m melk for tiden. Gir han mme på kveldene men det hjelper ikke særlig på nattesøvnen. Prøvde litt grøt her om kvelden, men det fikk han vondt i magen av så det kommer jeg nok til å vente med en stund til. Greit å våkne et par ganger om natta for å amme, men når han nesten ikke sover blir det jo slitsomt for oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. desember 2009 #2482 Del Skrevet 14. desember 2009 Hmmm...blir liksom ikke noe klokere, men tenkte å veie/måle E i løpet av uka så da skal jeg høre litt med hs med det samme Idag har han fått 910ml mme - pluss ca 100ml mm, så vi er jo tett oppunder hvis det kun gjelder 1 liters grense med mme - jeg trodde forøvrig det var 1 liter med mme/mm jeg... Han er mye mer urolig på kvelden for tiden, fikk han endelig i seng over en time senere enn han har pleid å legge seg de siste ukene, og nå måtte pappan inn på rommet for da begynte han plutselig å hyle innpå der - kun sovet en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. desember 2009 #2483 Del Skrevet 14. desember 2009 Håper det ordner seg for dere, Soon. Jeg kjenner at jeg kvir meg litt til torsdag og fredag, for da skal mannen på julebord x 2. Vi skal nok få dagene til å gå, men har sist pappautflukt friskt i minne. Da var G skikkelig tresk å ha med å gjøre. Håper han er blidere denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 15. desember 2009 #2484 Del Skrevet 15. desember 2009 Håper det ordner seg for dere, Soon. Jeg kjenner at jeg kvir meg litt til torsdag og fredag, for da skal mannen på julebord x 2. Vi skal nok få dagene til å gå, men har sist pappautflukt friskt i minne. Da var G skikkelig tresk å ha med å gjøre. Håper han er blidere denne uka. Ja, håper det ordner seg... Vi får tro G er snillere denne gangen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. desember 2009 #2485 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Satser på det. Her har den første bittelille tannspissen brutt ut av gommene og har begynt på sin lille ferd videre opp i dagens lys. Det er litt av en spiss tannbit, så jeg kan forstå at det klør. ...og forstå at det kan være sykt vondt å bli bitt i puppen av en slik pirajatann! Vi har fått bilder av lille G også. Hadde jo seanse på søndag. Her er ett av resultatene som jeg lar ligge ut dagen: Er han ikke søt! Endret 16. desember 2009 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. desember 2009 #2486 Del Skrevet 15. desember 2009 Er han ikke søt! Kan ikke se bildet jeg... Er bare en link til en inbox, så kanskje greit at den ikke kommer opp? Lyst til å se bilde da Selv sitter jeg og skriver julekort nå, med verdens vakreste motiv på Endelig min tur til å sende babybildejulekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 15. desember 2009 #2487 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg har også lyst til å se. Jeg har sendt en haug med julekort, dvs. uten nisselue og andre julete elementer, men årstiden tilsier jo at det er jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. desember 2009 #2488 Del Skrevet 15. desember 2009 Ikkenoe nisselue her heller. Har ikke helt sansen for å kle ut så små barn. Det får vente til hun eventuellt syns det er moro å leke nisse, da blir det noe helt annet. Vi valgte en serie "portretter" med ulike ansiktsuttrykk vi. Morsomt og uformelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. desember 2009 #2489 Del Skrevet 15. desember 2009 fixet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. desember 2009 #2490 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) så skjønn han er saeria! herlig bilde. når det gjelder litersgrense, så gjelder vel det bare mme - man vet jo ikke hvor mye mm ungen får i seg med mindre man pumper og gir flaske. det er vel slik at mme er hardere for fordøyelsen eller noe, men dette gjelder jo ikke mm. Endret 15. desember 2009 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. desember 2009 #2491 Del Skrevet 15. desember 2009 Takk. Vi er heldige som har en såpass god hobbyfotograf i familien. I dag har jeg forresten pumpet meg, og fått ut skarve 20 ml. I tillegg har også den månedtlige meldt sin ankomst , så nå er det på tide å finne en gynekolog jeg kan ta med meg den henvisningen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. desember 2009 #2492 Del Skrevet 15. desember 2009 Så utrolig nydelig han var Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. desember 2009 #2493 Del Skrevet 15. desember 2009 Kjipt med mensen allerede da saeria, men det er vel fordi du ammer så lite... Spent på når min dukker opp. Tok litt over 7 mnd sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 15. desember 2009 #2494 Del Skrevet 15. desember 2009 Så fin han er! Jeg synes han er litt lik mammaen over øynene, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. desember 2009 #2495 Del Skrevet 15. desember 2009 Så utrolig nydelig han var Saeria Takk. Kjipt med mensen allerede da saeria, men det er vel fordi du ammer så lite... Spent på når min dukker opp. Tok litt over 7 mnd sist. Det er sant. Ammingen er over her, dessverre. Det er knapt noe å hente. Trøsten er at han fikk de aller viktigste månedene. Jeg har prøvd hardt for å få opp produksjonen, og til syvende og sist er det viktigere å være en blid og god mamma for gutten. Så får heller mensen bare komme. Den lille trøsten i forhold til det, er at jeg får testet ut de nye tøybindene jeg kjøpte fra New Zealand. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. desember 2009 #2496 Del Skrevet 15. desember 2009 Ammingen er jo viktigst i starten Du får kose deg med tøybinda dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. desember 2009 #2497 Del Skrevet 15. desember 2009 Så fin han er! Jeg synes han er litt lik mammaen over øynene, jeg? Det er det eneste svigers og mamma har sagt et mitt. Fasongen på øynene og området der. Ellers er det meste pappaen opp av dage. Når sant skal sies så er det jo litt stas at noe (fenotyp) er mitt. Ikke bare pappaens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. desember 2009 #2498 Del Skrevet 15. desember 2009 Her sier min familie at ungene er meg opp ad dage, mens svigerfamilien sier motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 15. desember 2009 #2499 Del Skrevet 15. desember 2009 Så søt en liten en saeria Kjipt med mens igjen, håper den venter en stund til med å dukke opp her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blowers daughter Skrevet 15. desember 2009 #2500 Del Skrevet 15. desember 2009 Så fin han er :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå