Minnimusepus Skrevet 19. april 2011 #6521 Del Skrevet 19. april 2011 Men prøver å "stille opp" et par ganger i uka Man får krysse fngra at det kommer seg igjen. Er ikke noe morsomt når det alltid er en som er for trøtt eller allerede har sovna. Skal sies at vi alltid har hatt problemenr da jeg vil på kvelden og han på morran Signerer denne, er til vanlig en morgenfugl men akkurat sex hører mer kvelden til, hehe. Men, vi må jo bare møtes på midten. Og det er så sant som det står flere steder, at man må oppsøke lysten og ikke la den komme til deg. Da kan det ta litt tid, iallefall etter en fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 19. april 2011 #6522 Del Skrevet 19. april 2011 Godt å høre at det ikke bare er hos oss at det har gått litt nedover på sexfronten. Mannen kunne nok gjerne se at det skjedde litt oftere men... Nå har jeg bytta p-pille merke, i håp om at lysten kommer litt mer tilbake. Ellers får vi prøve å ta det igjen når vi skal på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 19. april 2011 #6523 Del Skrevet 19. april 2011 Bytte p-piller er ikke dumt! Jeg har prøvd mange forskjellige, og først nå når jeg har fått p-plaster er jeg blitt fornøyd (bortsett fra at jeg blør hele tiden akkurat nå...) Tror til og med de gir meg mer sexlyst, for jeg har aldri tatt så mye initiativ til sengekos før Jeg begynte å tenkte på en ting da jeg skiftet på sengene i sted, bruker deres små pute? Jeg har ikke tenkt tanken engang før i dag. Når er det igrunn vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 19. april 2011 #6524 Del Skrevet 19. april 2011 Vi har pute til ham, men den ligger ofte i en krøll et annet sted i senga. Han er veldig glad i å ligge på min pute når han er hos meg, men da passer jeg på at den er temmelig flat der han ligger. Han elsker å sove med hodet på armen til pappaen, men vi er enige om at han ikke får sove der, han må ned på madrassen og ligge mer flatt. Lillegull har forandret seg i det siste, og blitt skikkelig mammadalt! Nå får ikke pappaen legge ham lenger, han hylskriker. Forrige kvelden hoppet han ut av dobbeltsenga, og satte seg i kroken ved døren og gråt etter mamma.. Det er veldig fint for meg å føle jeg er så ønsket og behøvd, da han har til tider vært veldig pappagutt, men samtidig må jeg være litt fornuftig og tenke på at det er ikke lillegull som skal bestemme hvem som legger ham, og han må lære seg å akseptere begge to. Men jeg må innrømme jeg er blitt veldig øm mot ham i den senere tiden også, når han er så åpenlyst glad i meg Alle de månedene med å gi-gi-gi betaler seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2011 #6525 Del Skrevet 19. april 2011 Vi har en barnepute og den sover han på. Det begynte med en tett nese, og siden har han beholdt den. Han sov høyere med hodet når han var snufs da. Han er forsåvidt blitt skikkelig snørrete igjen, så da er det igjen tid for å bygge opp hodeenden av senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 19. april 2011 #6526 Del Skrevet 19. april 2011 E har vanlig nakkepute (rett og slett fordi vi ikke har rotet oss til å kjøpe pute i 40x60 eller hva det er). Han ligger på den, og liker å komme litt opp med hodet, særlig når han er forkjøla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 19. april 2011 #6527 Del Skrevet 19. april 2011 Har brukt barnepute lenge vi.. Den er i andedun og veldig lett. Når han sover sammen med meg vil han gjerne ligge på min pute, men da ligger han på den med skuldrene også siden den er såpass stor og høy. Lite sengekos her for tiden (av naturlige årsaker) men syntes selv at det var vanskelig å få lysten tilbake etter barnefødslene. Stillte vel opp jeg oxå ca en gang per uke, men i perioder ble det vel 1 g per mnd. Han ble frustrert av like sex og jeg ble frustert over mas om sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2011 #6528 Del Skrevet 19. april 2011 Huff, ja. Det er ikke noe gøy når man føler at eneste grunnen til at man blir plukket på, er i håp om sex. Jeg er fremdeles litt vel trang om saligheten akkurat ved skjedeåpningen (sorry for detaljene), så det er enda ubehagelig i det han skal inn. Dette til tross for at jeg ble snittet så fint oppå igjen og lappet sammen et halvår etter fødselen. Jaja...mannen klager hvertfall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 20. april 2011 #6529 Del Skrevet 20. april 2011 Vi har kjøpt gore-tex joggesko til O. Vi kjøpte i str 23, som ennå er litt stort til han. Men kjøpte med ekstra såle. Håper skoene holder hele sesongen, for de kostet 600,- O begynte med pute i fjor sommer, da han ble 1 år. Har ingen planer om å slutte med sprinkelseng. Det er ikke JEG klar for ennå Og sex? Tja, det blir max 1-2 ganger i uka. Neste helg reiser jeg og mannen til Barcelona alene uten barn, så da blir det vel fart på sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 20. april 2011 #6530 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Sprinkelsenga er en velsignelse. I er veldig urolig når han blir lagt og hadde han hatt en vanlig seng, ville han ha kommet ut av den helen tiden. Merker det når jeg er og besøker foreldrene mine. Da ligger han i dobbeltseng sammen med meg, og da er han et mareritt å legge. Høres herlig ut m Barcelona-tur effy! Kos dere masse! Endret 20. april 2011 av Elizia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 25. april 2011 #6531 Del Skrevet 25. april 2011 Her har det vært stillt noen dager, er dere på påskeferie? Her er litt oppdateringer fra oss Vi har hatt noen dager med strålende vær, så har ikke blitt så mye datatid. Supert å kunne være ute hele dagene! Og M synes det er topp å slippe tykke vinterdresser. M har tatt av på pratefronten, og nå kommer mange hele setninger. Gøy å kunne kommunisere ordentlig Og i dag tok jeg av p-plasteret, for "godt" (i alle fall noen år)! Vi har ikke tenkt å prøve før ca juni, men greit å la kroppen få komme seg litt først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 25. april 2011 #6532 Del Skrevet 25. april 2011 Vi har vært på hytta noen dager, og kom hjem i går ettermiddag. I har sovet lite og vært temmelig giret, men sov godt i natt, og nå er det full fart her. Mannen er på jobb i dag, så jeg forsøker å få bakt brød og tatt litt husarbeid mens hun løper rundt som en virvelvind. Ikke alltid like lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2011 #6533 Del Skrevet 25. april 2011 Vi har i grunnen bare vært hjemme, men vi har vært mye ute, og har rukket å plante en bøkehekk i hagen. G er storfornøyd med å slippe mye klær, og har løpt og kost seg. Språkmessig kommer det nye ord omtrent daglig. Et av de nyeste er "deilig". Noen som sa matglad? Skjønt han har ikke vært så matglad i påsken, men i og med at han tidvis sitter med to fingre, en på hver side i munnen, er det nok kløe som plager han. Jeg spurte om han klødde, og fikk et JA tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. april 2011 #6534 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har vært hjemme alene i noen dager mens mannen og J har vært hos svigers. Det har vært deilig å ha leiligheten for seg selv, har i grunnen ikke hatt noe alenetid siden J ble født. Ble selvfølgelig syk og var sengeliggende de 2 første dagene, men formen kom seg heldigvis etterhvert. Har brukt dagene til å lese, vasket og ryddet i leiligheten, og vasket og polert bil(!!). Har vasket vinduer, vasket og ryddet bort vinterklær og funnet fram sommertøyet. Nå er leiligheten strøken fra krok til krok, og den følelsen elsker jeg. Om kveldene har jeg vært hos gode venner og sittet sent oppe og sovet lenge om morgenen. Nå står brøddeig til heving og jeg skal støvsuge en siste sveip før gutta mine kommer hjem i dag. Gleder meg til å se J igjen, og kjenner det har vært godt,men litt rart å savne ham så. Har "snakket" med han på tlf hver dag, og jeg vet at de har kost seg masse hos farmor og farfar, så da går det veldig fint likevel. Kjenner bekkenet er litt slitent etter all vasking og rydding, og jeg har endel smerter, men kjenner jeg kroppen rett går det over etter et par dager med hvile. Nå har magen poppet frem og, og jeg ser endelig ordentlig gravid ut, hvertfall for folk som kjenner meg Jeg har litt klump i halsen, for jeg er invitert bort til noen venner for grilling og bursdagsfeiring i kveld, og nå angrer jeg litt på at jeg takket ja. Det betyr at jeg ikke får sett J før han våkner i morgen tidlig fordi han har lagt seg når jeg kommer hjem. Men det er lenge siden jeg har truffet disse vennene og jeg vet at det kommer til å bli superhyggelig, så jeg vil egentlig dra likevel. Guttene mine ser jeg jo hver dag ellers, så jeg klarer nok å vente noen timer ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 25. april 2011 #6535 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) God påske til alle sammen. Vi har vært på hytta ved sjøen i nesten en uke og det har vært fantastisk i dette sommerværet vi har her på østlandet. Ungene har fått utfolde seg skikkelig, vi har gått lange turer, vi har klatret rundt i naturen, vi har lekt på stranda og vi har kost oss masse med lette klær og sko. Ordene kommer på løpende bånd nå, noe nytt hele tiden. De sier navnene sine, kortere setninger og hermer etter alt vi lærer dem. Nå kan de veldig mange ord og det har skjedd rekordfort. Tror nesten bare den siste måneden at det har eksplodert for alvor. Utrolig moro at de nå skjønner så mye og kan svare litt tilbake. De er dessuten noen ordentlige go'inger som er så glade i hverandre og leker så fint sammen. Nå kan jeg endelig høste fruktene av det "slitet" det er å ha tvillinger. De leker helt utroig bra samme, har alltid selskap og kjeder seg skjeldent på samme måte som min første kunne hvis det ikke var litt "action". Disse her leker og leker, tuller og ler, krangler og sloss, koser og klemmer og har hverandre hele tiden Edit: Har lagt ut noen mobilbilder i bloggen fra april. Kvaliteten er så som så, men øyeblikksbilder er morsomme Endret 26. april 2011 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 26. april 2011 #6536 Del Skrevet 26. april 2011 Vi har også vært på påsketur, til mormor og morfar. Det er ikke noe skiføre noe sted, så dro til dem ved sjøen istedet. Lillegull har kost seg voldsomt, da de bor landlig til og han har vært ute hele dagene i finværet fra 10-18, minus noen måltider (sov ute også). Vi har vært på stranda og grillet og kastet maaange steiner i vannet. Lillegull er veldig glad i å være ute, så han har vært storfornøyd disse dagene Og sliten til kvelds Mormor og morfar har hunder, og nå hadde de en valp på 6 uker. Lillegull og hvalpen løp rundt sammen som erteris Jeg skjønner veldig godt hva du mener Caramba om å ha 2! Tanten og søskenbarnet til Lillegull var innom hos oss en dag, og de to lekte så godt sammen, i time etter time.. Søskenbarnet er 4 år, men Lillegull har alltid vært voldsomt glad i unger i den alderen, han stråler riktig rundt dem. Det gjorde meg enda mer overbevist om at det å ha 2 barn er i hovedsak lettere enn 1, så vi må skaffe en til (unntatt første året forventer jeg, da det er bare dobbelt så mye stell og ingen felles lek). Det er jaggu deilig med vår og fint vær! Lillegull er en riktig papegøye, og plukker opp nye ord fort. Han gikk baklengs ned trappa (han prøver seg på å gå forlengs, så må skryte hver gang han går baklengs), så sa jeg "supert!" som jeg ikke sier så ofte, og deretter gikk han rundt og sa "supert" også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 26. april 2011 #6537 Del Skrevet 26. april 2011 Ang. bloggene - noen av dere har lagt meg til da jeg ønsket dette. Men jeg fikk aldri noe webadresse? Det er heller ingen lenke fra signaturen, så antar den ikke er på KG?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. april 2011 #6538 Del Skrevet 26. april 2011 Er det noen som har kjøpt joggesko med GoreTex til de små? Hverken skobutikken (Eurosko) eller sportbutikken hadde i så små størrelser. Noen tips til hvor vi kan få tak i det? (ang bloggene så regner jeg med det er blogg her på Kvinneguiden, det gjelder i alle fall for meg. Er vel lenke til bloggene nederst i forumet og/ eller på dine sider) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 26. april 2011 #6539 Del Skrevet 26. april 2011 Vi har kjøpt halvhøye, ufore Ecco goretex til snuppa, i str. 22, altså ikke joggesko, men sko til barnehagebruk. Vi kjøpte dem hos Skoringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 27. april 2011 #6540 Del Skrevet 27. april 2011 Ang. bloggene - noen av dere har lagt meg til da jeg ønsket dette. Men jeg fikk aldri noe webadresse? Det er heller ingen lenke fra signaturen, så antar den ikke er på KG?? Hei Vilja, jeg har en blogg her inne og har lagt deg på lista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå