Caramba Skrevet 4. september 2009 #1361 Del Skrevet 4. september 2009 Krysser fingre for deg!!!! Jeg gikk 1 og 1/2 uke med 3 cm åpning, men måtte ligge rett ut, da. Du kan jo bare føde i vei, så nå skjer det sikkert hvert øyeblikk. Du får gå deg en tur, jeg var en liten tur ned trappene fra 3 etasje, det startet fødselen (tror jeg) Tipper du har født innen helgen er over! Mandag er du på barsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 4. september 2009 #1362 Del Skrevet 4. september 2009 Idag var det jammen rolig her....alle sammen koser seg med nurkene sine :rødme: Imli - er det noen fler tegn på fødsel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2009 #1363 Del Skrevet 4. september 2009 Ja, her nytes en god og stille dag i heimen. Håper det varer. *kryss i taket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 4. september 2009 #1364 Del Skrevet 4. september 2009 *Oppdatering ang amming og såre brystvorter* Legen min ringte i dag ang svar på prøvene fra melka og sekret fra brystet. Jeg har fått påvist stafylokokker og rikelig vekst av streptokokker Da er det iallefall en grunn til at ammingen gjør så vondt.... Jeg fikk resept på antibiotika og skal til legen på mandag, så da var det håp om at det føles bedre allerede da. Skal knaske piller i hele helga Lykke til Imli, blir sikkert baby på deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. september 2009 #1365 Del Skrevet 4. september 2009 Hmm.. Var sikker på at jeg hadde skrevet flere svar her i dag jeg :klø: Så bra med 4 cm åpning da Imli, da blir det nok fødsel på deg snart ja. Da jeg var på svangerskapskurs sa de at de regnet at man var i fødsel dersom man hadde 4 cm åpning OG effektive rier. Man kunne derfor godt ha så mye åpning uten å være i fødsel dersom man ikke samtidig hadde rier. I dag har jeg møtt barselgruppa på kafé og sett førstehjelpsfilm for småbarn. Veldig kjekt å møte de andre, og moro å se de andre barna. Det er jommen meg stpre forskjeller på de selv om de er født med et spenn på bare ca 10 dager. Minste var 5 kg nå og største var over 8!. Ble litt sent i seng på mor i går så nå har jeg sovet med lillegutt på brystet i over 2 timer(!). Det var skikkelig kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. september 2009 #1366 Del Skrevet 4. september 2009 Idag var det jammen rolig her....alle sammen koser seg med nurkene sine :rødme: Idaghar jeg vært på trening og gått tur med L og hunden i bæreselen Veldig deilig, selvom det regnet littebitt. Nå har vi akkurat kommet hjem fra en handletur og han har fått mat. Høres ut som han er god og mett ja, ligger å skravler for harde livet med lekestativet sitt Er så moro når han har begynt å strekke seg så smått etter lekene Tenk i morgen er han 2 mnd, hvor har tiden blitt av liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. september 2009 #1367 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) I dag har jeg møtt barselgruppa på kafé og sett førstehjelpsfilm for småbarn. Veldig kjekt å møte de andre, og moro å se de andre barna. Det er jommen meg stpre forskjeller på de selv om de er født med et spenn på bare ca 10 dager. Minste var 5 kg nå og største var over 8!. Ble litt sent i seng på mor i går så nå har jeg sovet med lillegutt på brystet i over 2 timer(!). Det var skikkelig kos Så koselig, vi har første treff den 9'ende vi, moro å bli kjent med andre med barn på samme alder Store forskjeller kan en trygt si det er ja, føler min er kjeeeempeliten i forhold til de andre (han er jo liten), men han følger jo sin egen kurve iallefall Stor er din nå i forhold til ved fødselen? Det er så deilig å ha de på brystet altså, tror nesten det er det deiligste som finnes :rødme: Endret 4. september 2009 av Minnimusepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. september 2009 #1368 Del Skrevet 4. september 2009 Stor er din nå i forhold til ved fødselen? Lilllegutt er 6,2 kg og 61 cm lang. Akkurat passe og følger kurven sin perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. september 2009 #1369 Del Skrevet 4. september 2009 Lilllegutt er 6,2 kg og 61 cm lang. Akkurat passe og følger kurven sin perfekt Oi, sååå stor Jeg synes L er stor i forhold til ved fødslen, men når jeg ser disse svære er han kjempeliten, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. september 2009 #1370 Del Skrevet 4. september 2009 Er her enda, har ikke merka noe mer Men det må vel være begrensa hvor lenge man kan gå med 4 cm åpning når man er over termin? :klø: Blir i alle fall hvis det ikke skjer noe i løpet av helga! Tenk å gå like lenge over termin andre gang som første da.. Er jo flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 4. september 2009 #1371 Del Skrevet 4. september 2009 Er her enda, har ikke merka noe mer Men det må vel være begrensa hvor lenge man kan gå med 4 cm åpning når man er over termin? :klø: Blir i alle fall hvis det ikke skjer noe i løpet av helga! Tenk å gå like lenge over termin andre gang som første da.. Er jo flaut. Er jo ikke flaut det da, det er jo ikke du som bestemmer dette, er babisen Men om det ikke skjer noe i helgen skjønner jeg du blir skuffet, iallefall når legen også sier at det mest sansynlig skjer noe i løpet av helgen. Blir veldig spennende å følge med her inne nå iallefall, nå heier vi alle mann Husk å ikke vær så lenge borte avgangen nå, ellers blir det masse på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. september 2009 #1372 Del Skrevet 4. september 2009 Skal nok holde dere oppdatert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 4. september 2009 #1373 Del Skrevet 4. september 2009 Blitt noen timer med lillegutt på brystet idag her også - han har skikkelig sovehjerte altså!!! Nå ligger han på pappan sin sitt bryst og "klynker" og koser seg Herlig å ha han på brystet - er det beste som finns :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. september 2009 #1374 Del Skrevet 4. september 2009 God bedring, effy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 4. september 2009 #1375 Del Skrevet 4. september 2009 Håper det skjer i helga da Imli Spennende. Her går det i amming og bleieskift. Lillemann har hatt endel magesmerter i dag og har ikke fått sovet noe. Men nå har han slokna i sofaen ved siden av meg og ligger der og er kjempesøt :rødme: Engstet meg før fødselen at jeg kanskje ikke skulle føle like mye for dette barnet som vårt første, men det endret seg samme sekund han kom ut. Ser på storegutt med helt andre øyne nå. Han som jeg syntes var så liten og sårbar ble plutselig så stor og tøff....Og jeg har nok kjærlighet til de begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. september 2009 #1376 Del Skrevet 4. september 2009 Imli, siden du ikke har dagbok får lille snikleser skrive her Du skal nok se at bebisen din kommer på mandag, som resten av flokken her inne Får håpe det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. september 2009 #1377 Del Skrevet 5. september 2009 Ser ut til at jeg kanskje må vente til mandag gitt Eller kanskje enda lenger for den saks skyld. Trodde virkelig det skulle skje noe nå, med så mye åpning, og så gikk slimproppen i går kveld. Men natta har vært som vanlig og null tegn til fødsel nå. Er mildt sagt !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NiChia Skrevet 5. september 2009 #1378 Del Skrevet 5. september 2009 Dagen er ikke over enda, imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. september 2009 #1379 Del Skrevet 5. september 2009 Nå tror jeg kanskje kanskje det skjer litt her. Sånn passelig vonde "menssmerter" som kommer og går litt her, men ikke helt regelmessig så vi ser det an litt. Har kokt syltetøy og laga middag og gått tur med T, ingen som skal si noe på innsatsen her nei! Kjenner små murringer i ryggen ganske konstant. Men føler at selve "vondtene" blir lettere/stopper opp når jeg setter meg ned, så helt sikker er jeg ikke ennå. Men håper jo det er i gang nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 5. september 2009 #1380 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Åh, spennende. Tipper du er mamma innen i morgen tidlig jeg Lykke til om jeg ikke er innom senere i kveld Endret 5. september 2009 av flickan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå