Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Jøss, så mye "drama" det har vært da!

Så bra at du fikk snakket ut om fødselen da Minnimusepus! Synes du skal være stolt av at du ammer såpass mye jeg! Hyggelig å høre at kiloene har "rast av".

*Håper det skjer med mine +15 kg også.....*

Oi, er du 38 uker allerede :)

Tiden går tydeligvis fort altså, nå kan du ikke bli overrasket om noe setter igang, det er vel deilig? Du er vel en av de med meg som faktisk ble litt lei nå mot slutten?

Det det valdig deilig å snakke om det ja, godt å sette ord på ting :)

Jeg hadde masse vann i magen og i beina så mange av kiloene raste av bare med det. Kjente det fossa ut etter de tok vannet mitt under fødselen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det samme skjer med meg... Er + 12 kg nå og har nesten 7 uker igjen til terminen. Ønsker ikke gå opp særlig mye mer, men med mitt kosthold pt vil det vel holde hardt... :sjenert: Når jeg leser om dere som nå har fått vil jeg også bare ha han ut :) . Vært et langt svangerskap og med søvnproblemene nå den siste tiden pga stor og øm mage med masse kynnere på natta, vil jeg gjerne at tiden går fort. Klarer ikke nyte sommeren men går bare og venter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også på +12 kilo i uke 33, hvis det er noen trøst... Det ble 14-15 kg sist, og alle raste av igjen med mere til. Blir nok flere kilo denne gangen, men så lenge de kommer av igjen er det jo ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp litt over 10 kg, og føler IKKE at de har rast av. Tror ikke jeg har gått ned mer enn de 4 kg babyen veiede :fnise: Men har ikke gått på vekta enda, og akter ikke å gjøre det enda, gidder ikke stresse med det. Jeg får bare være flink og spise sunt, og trene, så går nok de siste kg av også, hvor mange det nå måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vekta stått ganske stille de siste uke, nå i uke 34+4 er den på pluss 5,2 kg. Regner med det kommer på noen kilo til de siste ukene, men det ser ikke ut til at jeg går opp mer enn 8-9 kg totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått opp 8,5 kg her, 34 uker i morra.

Fortsatt ikke noe vann i kroppen, men syns egentlig det bare er magen som har vokst...

Skulle prøve den ene vanlige buksa mi en dag her, og den fikk jeg ikke lenger opp en til midt på låret - så har nok kommet litt på rumpe og lår oxo...:sjenert:

En venninne la på seg 30 kg, så jeg skal ikke klage!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, er du 38 uker allerede :)

Tiden går tydeligvis fort altså, nå kan du ikke bli overrasket om noe setter igang, det er vel deilig? Du er vel en av de med meg som faktisk ble litt lei nå mot slutten?

Det det valdig deilig å snakke om det ja, godt å sette ord på ting :)

Jeg hadde masse vann i magen og i beina så mange av kiloene raste av bare med det. Kjente det fossa ut etter de tok vannet mitt under fødselen :fnise:

Nei, faktisk har jeg ikke vært lei (med unntak av dagens lille utbrudd i dagboka... :sjenert: ), men innser at det nærmer seg nå! Føles ikke som at jeg skal føde snart, men den følelsen kommer sikkert ganske plutselig tenker jeg :)

Jeg har også mye vann i kroppen. Har hovnet opp i føtter, ansikt, fingre etc. Satser på at det forsvinner fort :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått opp 8,5 kg her, 34 uker i morra.

Fortsatt ikke noe vann i kroppen, men syns egentlig det bare er magen som har vokst...

Skulle prøve den ene vanlige buksa mi en dag her, og den fikk jeg ikke lenger opp en til midt på låret - så har nok kommet litt på rumpe og lår oxo...:sjenert:En venninne la på seg 30 kg, så jeg skal ikke klage!!

Hehe, sånn føler jeg det også. Synes liksom ikke lår og rumpe har blitt så mye større, men merker det på buksene... Har et par joggebukser som jeg bruker i ugravid tilstand også, de pleier å være sånne romslige kosebukser, men nå er de mer tights :fnise: Er definitivt ikke en sånn som bare får stor mage... Har fått vel så store lår... Huff. Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 12,5 kilo og idag viste vekta faktisk nesten en kilo mindre enn da jeg ble gravid :jepp: Da har jeg gått ned 13 kilo og er veldig fornøyd med det. Det er 4 kilo ned etter at jeg kom hjem :)

Håper det blir som deg imli,at jeg går ned enda mer, har nok å ta av kan man si :fnise::sjenert:

Men er fornøyd nå også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, gikk opp 14 og gikk ned 24 jeg :sjenert: Det var litt for mye, for å si det sånn, hadde ikke mye ekstra... Men amming er jo ofte en fin "slankekur" da ;)

Har jo vært kjempeflink du Minnimusepus! :tommelopp:

Hvordan går det ellers med folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til Aricept her inne også :strix:

Og nå heier vi på Mirabella :hoppe:

Skikkelig action i terminklubben fra første stund :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er gøy - kjenner jeg har mer og mer lyst til å få ut lillegutt - NÅ :fnise:

:hoppe: og heie litt på Mirabella ja...har vel kommet en liten en der og ettersom hun ikke har vært innlogget på 2 dager.... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her kan en ikke være lenge borte før det har skjedd noe :)

Gratulerer så masse med gutten Aricept, endelig er du ferdig, kan tenke med det var deilig :):klemmer:

Og jeg kan vel uoffisielt si gratulerer til Mirabella også kanskje? :lur:

Kvist, da er det vel du som er nestemann??? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvist, da er det vel du som er nestemann??? :lur:

Håper det... men ser dårlig ut med fremgangen her. Rier siden i fem-sekstida i går, først med 8-10 min i mellom, så ned til 3 min i mellom... etter at vi var en tur på sykehuset for sjekk har de vært sporadiske i går kveld og i hele natt. Sltsomt, vondt og veldig lite effektivt :sukk: Fått sovet/slumret litt innimellom, men er sliten og lei nå. Og fødselen er ikke i gang enda engang.

Skal til jordmor/modningsakupunktur etterpå, får håpe hun kan få litt fart i sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har hørt fra Mirabella og Celica enda?? :popcorn:

Og mens jeg er her inne - har jo hørt at orgasme kan starte fødsel og sånn på slutten, men hvor tidlig mot slutten liksom??

Snakker vi siste par ukene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det... men ser dårlig ut med fremgangen her. Rier siden i fem-sekstida i går, først med 8-10 min i mellom, så ned til 3 min i mellom... etter at vi var en tur på sykehuset for sjekk har de vært sporadiske i går kveld og i hele natt. Sltsomt, vondt og veldig lite effektivt :sukk: Fått sovet/slumret litt innimellom, men er sliten og lei nå. Og fødselen er ikke i gang enda engang.

Skal til jordmor/modningsakupunktur etterpå, får håpe hun kan få litt fart i sakene.

Noen baby i armene dine enda, Kvist??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...