Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Gjest Miss O'Hara

Endelig! Etter to dager med rier valgte hun å komme ut på keiserlig vis. Lille vakre prinsesse er 3060 gram tung og 47 cm lang.

Evila

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig! Etter to dager med rier valgte hun å komme ut på keiserlig vis. Lille vakre prinsesse er 3060 gram tung og 47 cm lang.

Evila

:hjerter_rundt:

HURRAAAAA!

GRATULERER!!! Vi gleder oss til å høre detaljer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Evila :blomst::hoppe:

(Det hørtes ut som en tøff opplevelse forresten :sjenert: Håper alt står bra til!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, 2 dager med rier ja....godt å få henne ut da iallefall.

Gratulerer så masse, Evila :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Evila! :blomst: Hørtes ut som en tøff fødsel ja. Håper alt står bra til.

Ang. snuing, så har jeg jo ikke vært med på det selv, men legene dytter/skyver rett og slett på ungen ved å trykke hardt på magen. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Får uansett håpe du slipper det, Soon_to_be!

Nå skal vi snart på UL og se på lille jenta vår. Spent på størrelsen, håper hun fortsatt er ganske gjennomsnittlig. 4,3 kg og vakuum igjen frister nemlig ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Evila! :blomst: Hørtes ut som en tøff fødsel ja. Håper alt står bra til.

Ang. snuing, så har jeg jo ikke vært med på det selv, men legene dytter/skyver rett og slett på ungen ved å trykke hardt på magen. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Får uansett håpe du slipper det, Soon_to_be!

Nå skal vi snart på UL og se på lille jenta vår. Spent på størrelsen, håper hun fortsatt er ganske gjennomsnittlig. 4,3 kg og vakuum igjen frister nemlig ikke....

Lykke til på UL, får håpe hun er ei lita tulle ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært på UL og alt er bra med babyen. Ligger helt på gjennomsnittet. Men den har skifta kjønn :roll: Så det blir ikke noe jente på oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at de ikke har sett kjønnet ordentlig på tidligere ultralyder?? :sjokkert: Man regner jo med at det de sier er riktig. Er jo ofte tydelig dersom det er gutt da.... Sikkert rart å skulle omstille seg og forberede seg på gutt, når dere lenge har trodd det kommer en jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til Evila!

Høres tøft ut med to dager med rier, men håper det verste er glemt når du nå sitter der med en flott, lita jente i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL og alt er bra med babyen. Ligger helt på gjennomsnittet. Men den har skifta kjønn :roll: Så det blir ikke noe jente på oss :(

:hakeslepp:

Oioioi! Kjipt å få vite så sent at det plutselig ikke var jente allikevel...ut å bytte masse varer dere nå da??

Men det viktigste er jo iallefall at alt var bra med han da...hvis de er helt sikre på at det er en gutt nå da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kjøpt inn noe heldigvis. Men kjedelig likevel. Hadde jo forberedt meg mentalt liksom, det er jo ikke noe man bare kan svitjse ut av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imli: Så kjipt å få kontrabeskjed :sur: Blir sikkert litt nedtur med det samme, men det blir sikkert bedre når du får sovet på det :klem:

Mirabella: Hvordan går det med deg, ikke noe action enda? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Evila! Er spent på å høre fødselshistorien :) (Eller vil jeg det? 2 dager med rier liksom :klø: )

Mirabella: Er det noe action????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imli: Så kjipt å få kontrabeskjed :sur: Blir sikkert litt nedtur med det samme, men det blir sikkert bedre når du får sovet på det :klem:

Mirabella: Hvordan går det med deg, ikke noe action enda? :hoppe:

OI! Kjønnsskifte, altså! Skjønner at det er rart å omstille seg. Men han blir nok en PERFEKT unge likevel :jepp:

Og med meg: like rolig...

Har vært på jentetur i byen i dag. Delig å¨finne på noe og kose meg med ei venninde uten å tenke baby HEEELE tiden. Har hatt en god del kynneree nå de siste dagene, og det er litt slitsomt. Håper det betyr at større ting er på vei :fnise:

Venter her imens jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Kjønnsskifte, altså! Skjønner at det er rart å omstille seg. Men han blir nok en PERFEKT unge likevel :jepp:

Og med meg: like rolig...

Har vært på jentetur i byen i dag. Delig å¨finne på noe og kose meg med ei venninde uten å tenke baby HEEELE tiden. Har hatt en god del kynneree nå de siste dagene, og det er litt slitsomt. Håper det betyr at større ting er på vei :fnise:

Venter her imens jeg...

Du går og venter ja...får håpe det ikke er lange stunden til det skjer noe da.

Som du sier, får tro at kynnerene setter igang større ting etterhvert.

Hold oss oppdatert :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Å, jeg går glipp av så mye uten internett! Må jo være innom her flere ganger hver dag for å være oppdatert :fnise:

Men Elvira: GRATULERER!!!!

Og Mirabella, jeg håper det snart skjer noe! Er kjempespent jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go morn, folkens! (eller er det "formiddag" nå kanskje?). Jeg spiser i allefall frokost nå, og da er det MORGEN for meg :o)

Ingenting som skjer -fortsatt. Kynnere bare. Men de er vi vant til nå. Denne natten var utrolig slitsom. Jeg våkna HELE tiden og et par av gangene klarte jeg ikke å sovne igjen heller. Det er nytt for min del, jeg har alltid klart å sovne igjen etter tisseturer og halsbrann og snu-operasjoner. Men jeg drømte så mye om at NÅ skjer det. Og i kombinasjon med en slange-babygutt i magen og masse kynnere, ble det jo til at jeg nesten trodde det selv. Fikk en sånn uro i kroppen at jeg ikke fikk sove. Da er det godt å kunne drøye frokosten litt :)

Mannen bruker å sykle på jobb, og skulle det i dag også. Han hadde glemt å reservere p-plass, slik han har gjort de siste dagene (i tilfellet ting skjer...). Men da jeg stod opp, var både sykkelhjelmen OG bilnøklene på plass. Så jeg ringte ned til han på jobb. Han svarte telefonen med "SKAL JEG TA EN TAXI HJEM???!" :fnise: hihi, "jeg lurte bare på hvordan du kom deg på jobb" fniiis

-en liten historie bare :skravle:

hvordan går det med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Her var det ikke mye liv nei..!

Rundt 10 - halv11 spiser jeg også frokost, så jeg vil kalle det morgen jeg :)

I dag er det sooool igjen her hos oss, er så vanvittig deilig altså! Også sitter jeg inne liksom...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo enda en stund igjen, men mannen sier han får hjertet i halsen hvis jeg ringer. Så jeg prøver å unngå hvis jeg absolutt ikke må :ler:

Her er det lyn, torden og høljevær. Og jeg nyyter det! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 10 - halv11 spiser jeg også frokost, så jeg vil kalle det morgen jeg :)

I dag er det sooool igjen her hos oss, er så vanvittig deilig altså! Også sitter jeg inne liksom...:fnise:

*signerer*

Jeg har jo enda en stund igjen, men mannen sier han får hjertet i halsen hvis jeg ringer. Så jeg prøver å unngå hvis jeg absolutt ikke må :ler:

Haha, mannen min er også sånn! Han får helt angstanfall hvis jeg ringer :fnise:

Så jeg sender sms istedet....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...