Gå til innhold

Skravletråd 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste er å gå mest mulig. Jeg syntes det var mye værre å ligge når riene kom. Lykke til Flickan :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe:

Så spennende! Tenker både Evila og Minnimusepus har fått bebiser nå jeg :Nikke:

Og snart Flickan også :lur:

Skrevet

Pass på å oppdater oss da Flickan :)

Syns det var litt betryggende å høre at riene ikke var såååå vonde jeg :gjeiper:

Flaks at det er blitt litt mer stusselig vær, da kan jeg med god samvittighet være inne på KG og følge med jentene her :fnise:

Lykke til :popcorn:

Skrevet

ja, husk å oppdatere flickan!!! :)

Det er så utrolig kult at det skjer så mye.

Nydelig vær fortsatt i bartebyen, men det blir dårligere utover uka sies det. Vi benytter anledningen til å gjøre enda mer utearbeid. Men i dag skal jeg ta det litt roligere. Var helt utslitt i går, jeg. Selv om det var på en god måte, så tror jeg at dersom det hadde startet fødsel i går, hadde jeg ikke hatt mye reserver å gå på.

Skrevet (endret)

Å, så spennende Flickan!

Må innom her flere ganger daglig, for det er jo noe som skjer hele tiden!

Endret av effy
Skrevet

Det er jo skikkelig moro å oppdatere seg her om dagen!

Er så spent på alles vegne, og gleder med masse til å høre fødselsrapporter! :Nikke:

Skrevet

Minnimusepus fikk en gutt i dag tidlig!

Gratulerer så masse til henne og mannen! :hoppe:

Skrevet

Åh, så moro :hoppe:

Gratulerer så masse til Minnimusepus :blomst: Gleder meg til å høre fødselshistorien hennes, selv om jeg kansje ikke rekker det før jeg selv må til dyst. Tror vannet mitt har gått, og skal på sykehuset kl halv fire for sjekk.

:)

Skrevet

Tror ikke det er lenge før du har babyen i armene selv jeg flickan, så dere legger kanskje ut fødselshistorier ganske så samtidig! ;)

Skrevet

Åhh, spennende og koselig her inne for tida :)

Jeg vil også føde snart!

Skrevet

ÅÅ, liten guttebaby for Minnimusepus - jippi :hoppe: Gratulerer!!

Spennende da Flickan, spørs om det blir bebbis snart på deg også da ja, hvordan går det med riene??

Skrevet

Tror riene er i ferd med å ta seg opp igjen. Har mer vondt enn i stad, men fortsatt er det veldig overkommelig, og veldig ujevnt nå.

Skrevet

Gratulerer Minnimusepus :blomst:

Lykke til Flickan!!!

Skrevet

Gratulerer til Minnimusepus, og lykke til Flickan! :hoppe:

Nå er det spennende her altså! Har alle sladriser forresten?

Skrevet

HER har det skjedd ting i dag!

GRATULERER Minnimusepus!

LYKKE TIL flickan!

Jeg tenker på dere :skya:

Skrevet

Må ikke glemme Evila heller da. Blir spennende å høre derifra, tror hun er blitt mamma igjen jeg nå altså..

Skrevet
Må ikke glemme Evila heller da. Blir spennende å høre derifra, tror hun er blitt mamma igjen jeg nå altså..

:Nikke:

Tror jeg også. Håper vi får oppdatering derfra snart! Synes alle skal ha sladriser som oppdaterer på løpende bånd altså!

Skrevet

:Nikke:

Utrolig hvor nysgjerrig og spent man blir på folk man egentlig ikke kjenner i det hele tatt :ler:

Skrevet

Ojoj, her har det vært action siden sist! :hoppe:

Gratulerer så mye med gutten, Minniemusepus! :klem::blomst: Spent på å høre om fødselel!

Lykke til flickan!

Også spent på Evila :hoppe:

Nå er vi igang på ordentlig, dere! Så gøy!! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...