Edie Skrevet 30. mai 2009 #421 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg er spent på hvordan det gikk med legen jeg, Aricept? Det gikk overraskende bra hos legen. Null sukker i urinen, og helt fint blodsukker - så slapp hele glukosebelastningen. Jeg har hele tiden hatt blodsukkerverdier i øvre sjikte, men de har vært konsekvente, og legen mente derfor det ikke var noe å bekymre seg om. Og hvert fall ikke når det ikke er utslag i urinen. Så fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. juni 2009 #422 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvordan går det med folk her inne da? Noen som begynner å bli lei? Jeg har fortsatt veldig tvetydige følelser ang. dette. Begynner å bli lei å være gravid, særlig med alle plager som følger med for min del. Er spent på å treffe hvem det er som bor i magen min. Samitidig er det fryktelig skummelt - jeg må vel si at jeg gruer meg til fødsel, og ikke minst alt som kommer etter. Barseltid, ansvar, oppdragelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #423 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er ikke lei av å være gravid, er veldig glad i å gå gravid i grunn. Men jeg er jo en av de heldige som har sluppet unna de aller fleste plager da... Skjønner godt at du er lei Aricept! Det har nok en del med arv og gjøre. Moren min var også i god form under sine svangerskap. Man gjør seg jo tanker om både fødsel barseltid og ansvaret som følger med. Nå har jo jeg gått igjennom dette før. For meg var i alle fall fødsel verre enn graviditet, og barseltid verre enn fødsel, hvis jeg skal rangere det Lurer veldig på hvordan det blir denne gangen. Må si jeg gruer meg litt til barseltiden... Gleder meg jo til å hilse på minibebis, men lurer samtidig på hvordan vi skal greie å ha to barn med alt det innebærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juni 2009 #424 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er egentlig ikke lei, men jeg gleder meg veldig til å møte personen som ligger inni magen, så jeg er veldig klar for at lillebaby kan komme snart Føler meg heldig som har vært i så fin form så og si hele veien, og håper de siste ukene blir like bra. Jeg har jo hatt litt kvalme og bekkenplager, men de er kommet gradvis og jeg føler derfor at jeg er blitt vant med det, og det er ikke verre enn at jeg takler det helt fint. Det verste for meg har egentlig vært brystene, har mye vondt i brystvortene det spretter noen tårer stort sett hver dag pga det. Men det går over, og jeg er blitt mer obs på å holde de varme. Har også bestilt hjemmelagde tovede ammeinnlegg av mamma til vinteren, så forhåpentligvis klarer jeg meg gjennom ammingen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. juni 2009 #425 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er lei! Drittlei av å ikke få gjort noe, av å ha vondt hele tiden og av å vente. I går måtte jeg droppe gravidyogaen også, jeg klarte rett og slett ikke å stå på beina. Gleder meg så utrolig til å få møte det mennensket som er i magen nå. Spent på hvem hun er, hvordan hun ser ut. Gleder meg til å bli kjent med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 3. juni 2009 #426 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er kjempelei nå, til tross for at bekkenet mitt faktisk ikke føles så ille. Dvs, jeg merker det ikke før på kvelden, men da kan jeg godt ligge på sofaen i et par tre timer så heller det enn midt på dagen. Men så er jeg flink til å ikke gå så masse også da! Skal på ultralyd idag for å måle babisen samt se hvilket leie han ligger i, så jeg håper legen sier han er kjempestor og at vi bare må få han ut med en gang Det er lov å drømme, er det ikke? Sf målet mitt i uke 35 lå på 38, så han kan jo være stor da, men tror egentlig ikke det! Selvom det blir utrolig spennende å høre.. Må si jeg følte jeg taklet tanken på å skulle bli mamma bedre i begynnelsen enn jeg gjør nå egentlig, er glad mannen har ferie sammen med meg størsteparten av tiden. Tanken på å ha en liten en her hjemme er helt fjern og jeg tenker: "hva i all verden har vi begitt oss ut på, vi har jo ikke peiling på hvordan det blir" Føler meg nesten litt slem som tenker sånn, men jeg håper ikke jeg er alene i å felle en tåre i ny og ned når jeg tenker på det! Jeg er ikke lei meg og angrer ikke, men realiteten begynner å hente meg litt inn nå disse uker. Blir jeg en god mor osv... Gudskjelov så VET jeg at pappaen kommer til å være flink, han er så klar som et egg for dette her, nesten mer enn meg Vi reiser til mine foreldre på østlanet i helgen, og har bestemt oss for at vi ikke tør annet enn å ta med bilstolen og bagen til meg og babyen, DET blir skummelt det og da kommer det nok iallefall til å gå opp for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 3. juni 2009 #427 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er faktisk ikke lei. Men det er fordi jeg har hatt lite plager. Gruer meg faktisk litt til barselstiden etc. Har det liksom så fint med meg selv og magen nå... Men selvfølgelig gleder jeg meg masse til å møte lillegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. juni 2009 #428 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er ikke lei i det hele tatt. Men så er jeg også ganske mye kortere enn alle dere andre. Eneste er at jeg merker at ting begynner og bli tyngre og var veldig tøft i pinsen med varmen. Men ellers koser jeg meg bare med magen min og håper vesla holder seg der inne leeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 3. juni 2009 #429 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg er heller ikke lei enda, men merker at det begynner å bli tyngre, så kan godt se for meg at jeg er rimelig klar for å få kroppen min for meg selv igjen når vi snakker juli. Da er det sikkert ganske varmt også. Rart å tenke på at om ikke lenge er vår terminklubb igang med å føde Endret 3. juni 2009 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 3. juni 2009 #430 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er veldig lei. Liker ikke kroppen sånn som den er nå, full av vann, med full forstoppelse, mangler jern og kalium så jeg blir sliten bare jeg tenker på å bevege meg. Syns dessverre graviditet er litt oppskrytt. Gleder meg til fødsel og stor premie Gleder meg til å få tilbake formen min og begnne å trene skikkelig igjen. Og ikke minst tid med en liten dokke :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #431 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, tenk at det er damer i terminklubben som snart skal føde! Caramba kan jo få bebisene sine når som helst! Drøyer vel 3-4 uker før resten begynner kanskje, men det er neimen ikke lenge til! Har folk sladriser da? Vi må jo få info vi andre her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juni 2009 #432 Del Skrevet 3. juni 2009 Husker ikke om jeg har sladris eller ikke jeg Må spørre et par jeg har hatt i tankene om jeg faktisk har spurt de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #433 Del Skrevet 3. juni 2009 Ammetåka slått inn allerede, Flickan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 3. juni 2009 #434 Del Skrevet 3. juni 2009 Husker ikke om jeg har sladris eller ikke jeg Må spørre et par jeg har hatt i tankene om jeg faktisk har spurt de Ja, dette må du ha klart flickan Har prøvd å være litt inne på terminklubben for mai/juni for å se, men der har jo nesten ingen hverken dagbok eller sladris, så jeg er glad vi er mange med dagbok her. Er jo så moro å følge med Var forresten på ultralyd idag og babisen har festet hodet sitt godt nede i bekkenet Han veier allerede 3 kilo og legen sa han kom til å ligge rundt 3,8 hvis jeg gikk tiden ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juni 2009 #435 Del Skrevet 3. juni 2009 Det må være ammetåka allerede ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. juni 2009 #436 Del Skrevet 3. juni 2009 Bra mange har dagbok her ja! Så fint at alt står bra til med bebisen din da Minnimusepus! 3,8 kg til slutt er jo en fin vekt da. Litt over gjennomsnittet, men ikke for stor Han må ta seg god plass da, siden du hadde så høye SF-mål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. juni 2009 #437 Del Skrevet 3. juni 2009 Sladris i orden Ellers så har mannen bruker her inne også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 3. juni 2009 #438 Del Skrevet 3. juni 2009 Bra mange har dagbok her ja! Så fint at alt står bra til med bebisen din da Minnimusepus! 3,8 kg til slutt er jo en fin vekt da. Litt over gjennomsnittet, men ikke for stor Han må ta seg god plass da, siden du hadde så høye SF-mål? Ja, men satser på at han kommer før terminen, hehe Det som gjør at jeg blir mest lei tror jeg er alle som spør "Ja, nå kan det ikke være lenge igjen vel", og jeg vil egentlig svare: "JO, jeg har gått 36 uker og det er FORTSATT 4 igjen" Ja, han tar seg god plass ja, men enda godt hodet lå der det skulle. Kjenner han ligger å presser rompa si opp i ribbeina mine ganske ofte, det er jo litt moro å vite at jeg hele tia går å plukker han på stumpen Jeg klemmer og styrer sånn med den magen at han sikkert er både gul og blå når han kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 3. juni 2009 #439 Del Skrevet 3. juni 2009 Kjenner han ligger å presser rompa si opp i ribbeina mine ganske ofte, det er jo litt moro å vite at jeg hele tia går å plukker han på stumpen *signerer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 3. juni 2009 #440 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg er jo blandt de som er kortest på veg, men innimellom er jeg dritlei jeg også...! I dag er jeg ikke det da, i dag er alt flott! Har nesten ikke vondt, har i alle fall nesten ikke kjent noe i ryggen, bare framme, og det er suprgreit! Har tilogmed laget sjokoladekake i dag Har forresten også vært med jordmor, gått opp 12 kg! Resten står i dagboken, gidder ikke skrive det så mange ganger *lat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå