flickan Skrevet 28. april 2012 #8141 Del Skrevet 28. april 2012 Oi, gratulerer til både Ilja og Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2012 #8142 Del Skrevet 29. april 2012 Takk. Fødehistorie er i boka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 29. april 2012 #8143 Del Skrevet 29. april 2012 Tusen takk for gratulasjonene alle, og gratulerer så mye med lillebror Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 29. april 2012 #8144 Del Skrevet 29. april 2012 Grattis til Saeria og Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2012 #8145 Del Skrevet 29. april 2012 Grattis til deg og Ilja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. april 2012 #8146 Del Skrevet 29. april 2012 Da er det Unknown vi venter på som nestemann Blir mange med 09- og 12-barn i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 29. april 2012 #8147 Del Skrevet 29. april 2012 Gratulerer til Ilja og Saeria Og hurra for at jeg er nestemann! I dag har vi vært i konfirmasjon, og M satt helt fint nesten hele tiden i kirken! Jeg er litt imponert, for det hadde jeg ikke trodd. Ho er nok ikke av de minst aktive akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. april 2012 #8148 Del Skrevet 30. april 2012 Flinke M! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 30. april 2012 #8149 Del Skrevet 30. april 2012 Gratulerer til Saeria og Ilja** Gud bedre, Saeria - leste akkurat fødselshistorien din i mars/aprilgruppa, og jeg står her på jobb med tårer i øynene Hørtes heftig ut, og jeg kjenner jeg er MEGET spent på å få oppleve å føde selv (mest sansynlig iallefall), og blir like rørt uansett hvordan fødselshistoriene jeg leser er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 30. april 2012 #8150 Del Skrevet 30. april 2012 Gratulerer Saeria og Ilja! Jeg og Unknown er jo begge i både denne tråden, og i mai/juni 2012. Ganske rart egentlig, første barnet vårt er en ukes tid imellom, andre barnet blir vel en måned ca. Gleder meg veldig til å få en liten bylt igjen, besøkte noen med nyfødt baby igår - de er så små og skjønne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. april 2012 #8151 Del Skrevet 30. april 2012 Soon: Håper du fåren fin fødsel denne gangen. Min hadde nok foregått under roligere omstendigheter, hadde det ikke vært for at han ble kastet ut av magen han koste seg sånn i. :gjeiper: Her kom endelig melka i natt også. Etter å ha hatt en gutt som har vært skikkelig sinna når/hvis puppen falt ut av munnen, kunne jeg med grei samvittighet ta med meg en lillebror som var klistet fast på puppen (hadde vært på den ene i 3 timer ogden andre i halvannen) og gåpå kjøkkenet og koke smokker. Han er nemlig rasende god på å ta tak (endte opp med blødende brystvorte første dagen, til tross forat han har riktig tak, men det er så kraftige tak), og den stakkars puppen trengte pause. Med mett og fornøyd (relativt hvertfall) tok han smokken og fikk øvd seg litt på den. Måtte uansett ta han over på magen når vi skulle sove, for han liker ikke ligge alene om natta. I dag har han sovnet etter ammingene og sovet greit. Sov seg gjennom hele føllingprøven (fikk litt sukkervann og det var visst veldig godt), men ultralyden av hofter var ikke gøy. Kald gele på kroppen var dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. april 2012 #8152 Del Skrevet 30. april 2012 Ja, enhver kan bli babysyk av å lese her om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. april 2012 #8153 Del Skrevet 30. april 2012 Hjelper det på babysyken om jeg sier at jeg bokstavelig talt har vært våken halve natta de siste nettene? Med såre, blødende brystvorter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. april 2012 #8154 Del Skrevet 30. april 2012 I grunnen ikke Saeria Lyst på baby NÅ jeg, og så er det mange måneder igjen... Håper brystvortene dine blir fort bra, det hjelper vel kanskje litt når når melken kommer for fullt? Eller, det blir kanskje i hvertfall mindre intenst da, så de kanskje har en sjanse til å gro? Ikke vet jeg, hadde helt andre ammeproblemer da jeg fikk snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. april 2012 #8155 Del Skrevet 30. april 2012 Det blir bedre når de får hvilt seg litt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 30. april 2012 #8156 Del Skrevet 30. april 2012 Skrekk og gru, hadde nesten glemt den intense smerten med blødende brystvorter Håper på bedre teknikk på lillesøster og lettere amming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. april 2012 #8157 Del Skrevet 30. april 2012 Ammestyr, pumping, morsmelkserstatning og dårlig samvittighet: ja, det hjelper stort på babysyken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 30. april 2012 #8158 Del Skrevet 30. april 2012 Sønnen min var en supersuger, Saeria. Han angrep som om han skulle suge melk av en gråstein, hadde sannsynligvis klart det også.. brystvorten ble helt hvit og følelsesløs av behandlingen, så sviende sår når den kom til seg selv igjen.. Jeg brukte lanolin-salven jeg har glemt navnet på, og så roet det seg når melken endelig kom - når han tok et sugetak og fikk munnen full av melk, så skjønte han etterhvert selv at han kunne slakke av på gassen. Håper at melken kommer tidligere denne gang, jeg skal be om syntocinon-spray ved første tegn til at melken ikke vil ut, så nye babyen ikke lærer seg sånne fakter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 30. april 2012 #8159 Del Skrevet 30. april 2012 Hva "legger du i" at melken ikke kom? Var det snakk om timer eller dager? Her kom faktisk melken samme kvelden som han ble født, selv med keisersnitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. april 2012 #8160 Del Skrevet 30. april 2012 Hva "legger du i" at melken ikke kom? Var det snakk om timer eller dager? Her kom faktisk melken samme kvelden som han ble født, selv med keisersnitt... Oi, det var raskt. Her kom melken på dag tre med storebror, og sent på dag to med lillebror. Tror det er ganske vanlig at det tar to-tre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå