Gå til innhold

Dødt sexliv


skumfrosk

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen i nesten 9 mnd nå. I begynnelsen hadde vi sex ofte, og det var veldig bra, men i det siste har det dabbet skikkelig av, og jeg er heldig dersom vi har sex to ganger i løpet av ei uke.

Det har også etterhvert blitt slik at jeg ikke tørr ta initiativ lenger, da nesten hver gang jeg gjør det, er han stiv en liten stund, men blir slapp igjen før vi rekker å gjøre noe som helst. De andre gangene når han tar initiativ går han rett på sak, og vi ender opp med å ha 1 minutt med inn-ut sex i misjonæren før han er ferdig og ikke orker mer.

Jeg er rimelig frustrert, og er redd for at han ikke lenger synes jeg er attraktiv eller strekker til i sengen!!

Jeg har hatt en del sexpartnere før, og har alltid fått skryt, men typen min klarte å lire av seg at "jeg bare lå der", enda jeg stort sett gjør alt det han har lyst til å sjelden tar hensyn til det jeg selv har lyst til. Han er ikke spesielt flink med ord og sier sjeldent hva han synes er godt eller ikke, uansett om jeg spør!

Nå har det gått så langt at jeg sover med t-skjorte på for at han skal "slippe" å føle at han må ta initiativ til noe han kanskje egentlig ikke har lyst til.

HVAAA skal jeg gjøre? Jeg elsker han men sexlivet vårt har dødd helt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

det første jeg ville ha gjort var å tatt det opp med han å prate om det...

få satt ord på det, hva du tenker, redd for. da kan du få bekreftet eller avbekreftet teorier og tanker som du måtte ha i forhold til det..

sikkert ikke lett.. men jeg på det som det MÅ gjøres. åpen kommunikasjon er jeg stor "fæn" av

lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...