Gå til innhold

Helt latterig "problem"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi bor i en sokkelleilighet, og stuevinduet peker ut mot gaten. Har masse planter,lamper og gardiner i vinduet for å unngå at alle og enhver skal kunne titte rett inn i stua vår. I tillegg bruker jeg å parkere bilen under stuevinduet (som er vår parkeringsplass), HEEEELT inntil veggen.

Men det er ei jente på kanskje 12-14 år som likevel MÅ gå forbi stuevinduet vårt hver dag til ca samme tidpunkt. Hun er sikkert ferdig på skolen og bruker samme rute hver eneste dag. Hun smyger seg forbi bilen og ser inn vinduet vårt. I går skrev hun f*tte på bilruta (var snø både på bilen og på bakken og jeg så at det var små fotspor utenfor vinduet :fnise: Er nesten litt latterlig. I tillegg har hun klart å ripe litt opp foran på støtdemperen.

Hun er jo ikke så gammel, men hun burde vel skjønne at det er en smule frekt. Er ingen andre som bruker å gå der siden det blir en liten omvei forbi bilen. I tillegg er fortauet på andre siden av veien. Dette har pågått siden vi flyttet inn i sommer, så i dag bestemte jeg meg for å sette hagestolen og bordet i mellom bilen og veggen, bare for å teste...

Hun klatra faktisk over bordet og stolen i stedet for å gå der hun skal!!! :skratte: Hva kan jeg gjøre? Har ikke lyst å starte "krig" md en liten jente, men jeg liker ikke at hun ser inn hos oss hver dag og skraper bort i bilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du hjemme når hun gjør dette? Da kan du jo ta henne på fersken, og be henne slutte å stirre inn stuevinduet/skrive fitte på bilen (:overrasket:)

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Hehe.

Jeg ville hvertfall "tatt hun" på fersk gjerning med å stå rundt hjørnet med en kost i hånda. eller en kjevle.

Da tør hun sikkert ikke gjør det igjen. Mulig du blir den gæærne dama i gata, men det er verdt det.

Jeg hadde hvertfall irritert meg grønn om det hadde hendt meg typ hver dag.

LYKKE TIL!!! :fnise:

Skrevet

Jeg er hjemme i mammapermisjon, så jeg har sjansen til å ferske henne. Men som dere sier, jeg har ikke så lyst å bli den gærne, sure dama i nabolaget :gjeiper:

Hun virker som en liten "pøbel", da jeg har sett henne her i gaten flere ganger. Hun og lillebroren kaster stein etter biler og løper ut i gata når biler kommer kjørende etc...er nok noen små rakkerunger.

Skrevet

Ærlig talt, sånt gjør man da ikke! Jeg ville sørga for å holde "vakt" neste gang hun kommer slik, også f.eks. gå ut med søpla akkurat mens hun smyger seg rundt bilen, og spørre "Har du mista noe? Skal jeg hjelpe deg med å leite? Flytte bilen kanskje?" Evt: "Har du mista noe? Folkeskikk f.eks?"

:P

Fytterakkern så frekt.

Skrevet

For en frekk jente!! :nei:

Ville ha gitt henne en liten lærepenge :lur:

Skrevet

Dersom hun bor i nabolaget er det vel en smal sak å finne ut hvem som er foreldrene? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...