Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2008 #1 Del Skrevet 19. november 2008 I kantina på jobben har de allerede satt opp juletre?! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg så det. Tidenes tidligste? Den buska blir nok lekker hvis den skal stå helt til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. november 2008 #2 Del Skrevet 19. november 2008 I kantina på jobben har de allerede satt opp juletre?! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg så det. Tidenes tidligste? Den buska blir nok lekker hvis den skal stå helt til jul Såpass ja! Det var tidlig! De har satt opp juletre på et kjøpesenter her også, men det er jo kunstig.. Er det ekte det som er satt opp i kantina deres da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. november 2008 #3 Del Skrevet 19. november 2008 Såpass ja! Det var tidlig! De har satt opp juletre på et kjøpesenter her også, men det er jo kunstig.. Er det ekte det som er satt opp i kantina deres da?? Det var ekte ja. De hadde satt frem nisser og slikt også. Burde egentlig boikotte hele kantina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. november 2008 #4 Del Skrevet 19. november 2008 Det var ekte ja. De hadde satt frem nisser og slikt også. Burde egentlig boikotte hele kantina Hmmm.. litt vel tidlig ja.... Husker vi pyntet juletreet 15. desember på jobben i fjor, og det syntes VI var alt for tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. november 2008 #5 Del Skrevet 20. november 2008 De har begynt på kjøpesentrene allerede. Så de satte opp trærne i går og julepynten. I tillegg skal julegrana tennes til lørdagen, men da er det jo trossalt bare en måned igjen til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. november 2008 #6 Del Skrevet 20. november 2008 Syns det er greit nok at julegrana tennes, men syns det var litt tidlig med juletre i kantina altså. Men da jeg gikk forbi der i går kveld så det ut som det var noe julebord der, så kan jo håpe det bare var for anledningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå