Gå til innhold

Magisk sex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er i et forhold hvor vi har bra sex. Den er faktisk blitt bedre rent teknisk etter at sambiss var utro og nå vil ha meg "for fullt" når jeg nå vurderer å pakke kofferten. Han er blitt tusen ganger mer tent på meg.

Jeg har forstått det sånn at sexen mellom han og elskerinnen var veldig, veldig, veldig bra (jfr mitt innlegg i tråden om sex er best i forhold eller ei).

Men oss er den vel bare bra, men veldig nære noen ganger da. Nå lurer jeg på hvordan heftig og magisk sex og tiltrekning egentlig føles? Kobler man ut alle tanker og gir seg hen totalt? Hvordan blir man tent av den andre og hvordan føles det? Kan man ha magisk sex når man har kjent hverandre i 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 år?

Jeg har aldri blitt så tent at jeg ikke klarer å la være å hoppe i senga. Men, jeg er også en veldig fornuftig og kontrollert person... Spiller det noen rolle?

Mange spørsmål. Vurderer å finne ny ektemann. Må få noen svar først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første så tviler jeg på at jeg kunne ha hatt "magisk sex" med en samboer som hadde vært utro og så kommet hjem og fortalt at sexen med den andre kvinnen var veldig, veldig bra!!

Det er individuelt hva som oppfattes som kjempebra sex, men siden du selv tviler på at du har opplevd det, så har du kanskje ikke det.

Jeg tror man må tørre å gi seg hen, slappe av og være litt rå, hvis du sjønner hva jeg mener. Det er veldig mulig å ha deilig sex med en person man har vært sammen med i mange, mange år. Det er hva man gjør det til.

Lykke til med videre forhold eller ny mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexgudinne

Sex er best om du er KÅT. ..og når man er utro er det som regel fordi man er så KÅÅÅÅÅÅT at man nærmest gnir seg oppeter veggene og knapt klarer puste ordentlig.

Hvorfor ikke ta igjen? Tillat deg selv å bli grisete kåt og vær utro med noen du føler gjensidig tiltrekning med. Forsøk å lev ut en av dine sexuelle fantasier om du får sjansen. Vær derfor alltid klar for sex (Alltid nyvasket, alltid klær og undertøy som gjør det lett å komme til) Ikke glem at forspill er mer enn halve moroa. Dere skal være så kåte at det nesten går før dere i det hele tatt tar på hverandre..

For å få til noe slikt kan det være nødvendig å klargjøre en partner for det i dager eller uker i forveien.. ..og om det ikke går kan du jo alltid forsøke å fantasere om en eller ei annen mens du har sex med samboeren.

..og om du tenner på andre damer; dette er et sidesprang det kan være litt lettere å slippe unna med, både i forhold til egen samvittighet og i forhold til om det blir oppdaget av samboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...