mgr Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 Jeg er en av mange som går rundt med halsvondt nå.Gjør veldig vondt ved svelging.Begynte å få vondt i halsen for 1,5 uke siden,men føler det har blitt verre de siste 2 dagene.ettersom det mest sannsynlig er en virusinfeksjon(er jo ikke helt sikker da,men...) er det liten vits i å få tak i noe antibiotika for dette. noen som har noen gode kjerringråd for å lindre litt??
Pjukset Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Hvis du bare har vondt i halsen så kan det hjelpe med corsodyl, det dreper bakterier i munn/svelg. Jeg pleier å gurgle det i 1 minutt, det gjør underverker
Lise_ Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Et råd, som kanskje ikke er det lureste, så spis et helt brett med råmelktabl. på 20min tid. Det gjør også underverker Sprit tar også knekken på bakterier
hjertesukka Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Dette funker på meg, hver eneste gang; Fersk ingefærrot. Tygger i meg og svelger ned med rødvin. Men det går an å lage te av den også. Blir ikke fullt så sterk smak og den har samme virkning.
mgr Skrevet 18. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2008 takk for tips!De skal prøves ut imorgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå