Gjest LoisLane Skrevet 16. juni 2003 #1 Skrevet 16. juni 2003 Har null peiling - kan noen anbefale dette?
Gjest Tex Skrevet 17. juni 2003 #2 Skrevet 17. juni 2003 Hva i granskauen er askepott-dråper? Det samme som clear-eyes eller er jeg helt på jordet nå...??
Pusekatt Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Da er du nok på jordet, Anitacath! Askepottdråper er oppstrammende dråper som skal stramme opp huden og få deg til å se best mulig ut på Den Store Dagen. Jeg har liten/ingen erfaring med dette selv, men ville nok uansett ha testet ut på huden en kveld god tid i forveien (tilfelle allergisk reaksjon etc) - MED sminke. Så får du et inntrykk av hvordan det blir! Men en annen viktig ting for å se bra ut - gi huden nok fuktighet!!! Utrolig hvor sliten og gusten huden kan se ut hvis den blir tørr. Selv sverger jeg til Hydro Urgency fra Helena Rubinstein - gir veldig bra resultat!
Gjest Tex Skrevet 17. juni 2003 #4 Skrevet 17. juni 2003 .........oppstrammende dråper som skal stramme opp huden og få deg til å se best mulig ut ....... Er det mulig..... Unnskyld meg..... .....glad jeg ikke er såå gammel ennå........ :o Mener ikke å fornærme noen altså.......
starie Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 Askepottdråper er fint uansett hvor gammel man er. Det er svært aktivt og derfor pakket inn i en kapsel for at det skal holde seg. Et par dråper er nok! Gusten hud gløder, smårynker blir glattet ut og man før ett løft til ansiktet.
Gjest Tex Skrevet 17. juni 2003 #6 Skrevet 17. juni 2003 Hmmmmm..... *lurer* Og hvor får man tak i dette vidundermiddelet, da....?? *nysgjerrig*
Pusekatt Skrevet 17. juni 2003 #7 Skrevet 17. juni 2003 Parfymeri, vel? Esthetique er alltid et bra sted å begynne.
Gjest Snuupi Skrevet 17. juni 2003 #8 Skrevet 17. juni 2003 Beauty Flash Balm fra Clarins er min favoritt! Den fungerer kjempebra, og kan kjøpes på Estetique!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå