Gå til innhold

Motta oralsex...?


Gjest Gutt20-åra

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt20-åra

Spørsmål til jenter. eventuelt andre som har opplevd lignende!

Glad for alle svar!

Jeg har for en liten tid siden fått med kjæreste, og vi har hatt sex en stund.

Men når jeg hinter til at jeg vil gi henne oralsex sier hun nei! Det er ikke lenge siden hun gav meg oralsex og det var da første gangen hun hatt, ja, rett og slett sugd.

Det jeg lurer på er hva noen av grunnene til at hun ikke vil motta oralsex er?

Tror kanskje ikkje hun har blitt slikket før, selv om hun har vært i et kortvarig forhold.

Jeg vil jo gjerne gi henne litt med munnen, men tør liksom ikke helt spørre hvorfor ikke hun vil ha det..

Gutt20-åra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tenke meg hun er redd for følgende:

- Å lukte vondt

- At du skal synes hun ikke ser bra ut nedentil

- Kanskje har hun glemt å barbere seg?

- Hun føler hun må være mer sikker på deg. (Dette er et stort steg for noen kvinner)

Endret av Betty89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok usikker.. "tenk viss det smaker vondt", "tenk viss det lukter", "tenk viss han syns jeg er stygg", tenk viss tenk viss...

Kanskje du må si direkte at du vil gi henne oralsex, ikke bare hinte. Og om hun sier nei kan du prøve å spør hvorfor ikke. Er nok viktig å vise henne 100 ganger at du gjerne vil gjøre dette, og ikke gjør det av "plikt" :)

Flott at du er interesert i henne og hva som kan være godt for hun!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for en liten tid siden fått med kjæreste, og vi har hatt sex en stund.

Men når jeg hinter til at jeg vil gi henne oralsex sier hun nei!

Ha respekt for hennes grenser, og ikke press eller mas om noe hun ikke ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi henne tid til å bli trygg på deg. I begynnelsen er det gjerne ikke så lett å ligge med bena i hytt og pine og et hode med øyne, nese og munn i det aller helligste. Går hun med på at du fingrer henne og slikt? Du kan jo gjøre det litt gradvis. Men definitivt ikke presse henne til noe hun absolutt ikke vil. Det kan jo dessuten hende at hun faktisk bare ikke liker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun er bare sjenert. Tar alltid meg lang tid før jeg lar kjæresten få lov:) rett og slett fordi jeg har hørt fra menn at F*** er stygt. Og da tenker jeg på det hele tiden. Men som flere har sagt her, usikkerhet, renslighet..ect. Det er en ganske stor ting for en jente....mye lettere å gi Blow*o* enn å bli slikket selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...