Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 er så trøtt og tiltaksløs for tiden. noen som har noen gode råd for å komme seg ut av denne sirkelen?mangler motivasjon til det meste... er ute etter enkle "hverdagsråd" til å komme i bedre form og humør...
yoga Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Du bør kanskje ta en tur til legen for å sjekke om du mangler jern, b-vitaminer e.l? Når det er sol og lyst ute; kom deg ut døra og gå en tur. Supplér med solarium for å få godt med lys. Trening gir masse god energi. Spis riktig og få godt med søvn. Dette er noen gode kilder til energi. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 takk for gode råd:) er bare det at jeg mangler litt motivasjon til å gjennomføre de...men det er nok bare å komme i gang så øker sikkert energinivået ettrhvert...hmm. ikke så lett. Tar b- vitamintilskudd, kanskje jeg skulle dra en tur til legen, selv om jeg er litt redd for å virke "hypokonderisk"
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 går det forresten an å bestille blodprøve for å sjekke jernlageret på legekontoret uten å få legetime?har ikke så lyst til å snake med legen, før det evt. viser seg at det er lavt
Gjest jente26 Skrevet 18. november 2008 #5 Skrevet 18. november 2008 går det forresten an å bestille blodprøve for å sjekke jernlageret på legekontoret uten å få legetime?har ikke så lyst til å snake med legen, før det evt. viser seg at det er lavt Jeg har pleid å bare møte opp før ellve på legekontoret ,fordi da kan de som vil ta blodprøve.jeg har sjekket jern lageret mange ganger uten å prate med legen først.ring lege kontoret å hør.tror du bare kan møte opp.
Pjukset Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Har du vært trøtt og tiltaksløs lenge, eller er det bare noe forbigående som har oppstått nå nylig?
yoga Skrevet 19. november 2008 #7 Skrevet 19. november 2008 takk for gode råd:) er bare det at jeg mangler litt motivasjon til å gjennomføre de...men det er nok bare å komme i gang så øker sikkert energinivået ettrhvert...hmm. ikke så lett. Tar b- vitamintilskudd, kanskje jeg skulle dra en tur til legen, selv om jeg er litt redd for å virke "hypokonderisk" Det kan ofte være sånn (hvis det ikke ligger noen medisinske årsaker bak) at dess lenger man sitter inne og kanskje lever en litt passiv livsstil, dess verre blir det å komme seg igang igjen. Da er det å komme seg over den beryktede "dørstokk-mila". Du vil ha mest sannsynlig ha masse å hente ved å passere den. Har du feks noen venner eller andre som du kunne bedt med deg på en gåtur eller liknende? Men synes og du skal ta den tlf til legen.
Gjest Gjest_Gry_* Skrevet 19. november 2008 #8 Skrevet 19. november 2008 Det kan ofte være sånn (hvis det ikke ligger noen medisinske årsaker bak) at dess lenger man sitter inne og kanskje lever en litt passiv livsstil, dess verre blir det å komme seg igang igjen. Da er det å komme seg over den beryktede "dørstokk-mila". Du vil ha mest sannsynlig ha masse å hente ved å passere den. Har du feks noen venner eller andre som du kunne bedt med deg på en gåtur eller liknende? Men synes og du skal ta den tlf til legen. dette er helt normalt...er i tredje semester selv, tre dager igjen til terminen og den siste mnd, egentlig lenger også har jeg sovna :søvn: uten at jeg vet det engang..hehe..4 barnet..har ingen mangler på jern, så det må jo selvsagt utelukkes, siden jeg trodde det var grunnen til at jeg er slapp og trøtt..men det var det ikke...har heller aldri vært så hormonell, suuuur og grinete ...men får trøste seg med at nå er det snart overstått..) sov du, med god samvittighet og så sant du har anledning til det;)) masse lykke til;))
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2008 #9 Skrevet 19. november 2008 dette er helt normalt...er i tredje semester selv, tre dager igjen til terminen og den siste mnd, egentlig lenger også har jeg sovna :søvn: uten at jeg vet det engang..hehe..4 barnet..har ingen mangler på jern, så det må jo selvsagt utelukkes, siden jeg trodde det var grunnen til at jeg er slapp og trøtt..men det var det ikke...har heller aldri vært så hormonell, suuuur og grinete ...men får trøste seg med at nå er det snart overstått..) sov du, med god samvittighet og så sant du har anledning til det;)) masse lykke til;)) tusen takk:) men er ikke gravid da... lykke til du også! kanskje du trenger det mer enn meg:) til den som spurte om jeg har vært sånn lenge,så går det litt opp og ned, merker det kanskje spesielt om vinteren. Dørstokkmila er lang noen ganger, det gjelder å komme over den ja. skal dra til legen å sjekke jernlager for sikkerhetsskyld. takk for svar alle sammen
inga:) Skrevet 19. november 2008 #10 Skrevet 19. november 2008 du er ikke utbrent da? trives du på jobben?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå