Gå til innhold

flat mage, og stram rompe !

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei , jeg lurte på en ting ! dette har sikket stått her før men, hvordan får jeg flat mage og stram rompe ?

ps: liker ikke å jogge turer langs veien nå som det er så glatt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er det sikkert mange som lurer på;) det finnes jo andre måter å trene på, treningssenter er et fint alternativ nå når det går mot vinter. eller trene hjemme med forskjellige øvelser evt. manualer/strikk o.l.ellers så er jo ski fin trening etterhvert når det blir snø ute. og spise sunt. men dette har du vel kanskje tenkt på selv?

Skrevet

Man spiser og trener riktig. Det finnes ingen magiske snarveier eller spesielle øvelser.

Gjest anabanana
Skrevet

personlig kan jeg anbefale 'hoopdance' ! :-)

Trener kjernemuskulaturen i kroppen, strammer opp styrker kroppen, inni som utenpå ;-) bare et tips. Allejeg kjenner som driver med det er kjempefornøyd..10 000 ganger gøyere enn jogging og spinning ;)

Skrevet

Hva i alle dager er "hoopdance" for noe? Høres spennende ut.

Skrevet

Tror det er sånn rockering med vekter som kan justeres :)

Gjest Fysiologi
Skrevet
hei , jeg lurte på en ting ! dette har sikket stått her før men, hvordan får jeg flat mage og stram rompe ?

ps: liker ikke å jogge turer langs veien nå som det er så glatt :P

Man har den magen og rompa man er født med. Det er ikke så mye å gjøre med dette, bortsett fra å hindre ytterligere forfall.

Gjest anabanana
Skrevet

det er rockering ja, men mye mer dans ;)

ikke slike tunge innersvingen rockeringer, men de er likevel større og tyngre enn vanlige leketøys-rockeringer. De er kjempelette å bruke og danse med, og så er det veldig gøy. Og det er bra trening for kjernemuskulaturen og jeg alle jeg kjenner som har prøvd har merket en forbedring og føler seg mer vel utseende.messig! :-D på youtube finnes masse videoer, eller www.hoopdancenorge.com er eneste siden jeg kom over der det stod noe på norsk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...