Gå til innhold

Stram rumpe


Gjest joggy

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg og samboeren min har prøvd ut analsex et par ganger, men synes det tar så lang tid å vide ting ut, da hun er så stram og god. Bruker lang tid, masse glidekrem og får inn en finger, men det tar veldig mye lenger tid om jeg skal ta inn f.eks to eller sakene mine.

Hvor lang tid er det vanlig å varme opp for nybegynnere? Finnes det noen teknikker eller har dere noen tips for å få videt ut litt raskere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg og samboeren min har prøvd ut analsex et par ganger, men synes det tar så lang tid å vide ting ut, da hun er så stram og god. Bruker lang tid, masse glidekrem og får inn en finger, men det tar veldig mye lenger tid om jeg skal ta inn f.eks to eller sakene mine.

Hvor lang tid er det vanlig å varme opp for nybegynnere? Finnes det noen teknikker eller har dere noen tips for å få videt ut litt raskere?

Vi har prob med det samme, han får den inn bare noen ganger. Er vel bare å varme opp, og hva som er normalt eller ikke normalt er vel ikke så viktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel mer snakk om å få henne til å slappe skikkelig av, da dette er snakk om en muskel.

Hvor lang tid det tar henne å slappe av nok til å slippe inn mer en en finger, kommer egentlig helt an på henne og deres samarbeid om det.

jeg ville ihvertfall jobbet mer med å få henne til å mentalt klare å slappe av, også bak der, en å jobbe med tanken på å vide ut muskelen fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som de ble skrevet over her så handler det bare om å slappe av. Vi pleier å bruke vel 20 min hvor vi gjør det veldig seint og rolig bare for å bli vant til følelsen før vi setter ordentlig i gang. Selve inntrengningen kan vel ta ett par minutter hvor man bare prøver å slappe av og tar seg god tid. Bare bruk masse glidemiddel og for all del ikke prøv å gjøre det i doggy eller noe slikt, misjonær er best for da er ikke musklene like spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en litt for generaliserende påstand, Mary J. Mange steder kan man lese slikt, men det er ikke nødvendigvis riktig. To av kvinnene jeg har hatt analsex med har slappet best av bakfra. Den ene i full "doggy", og den andre liggende på magen med en klitorsstimulator under seg. For begge disse var det vanskeligere å få det til i misjonæren, og å ri var nesten helt utelukket.

Den eneste riktige konklusjonen er at dette kan være veldig individuellt, og at man bør prøve seg frem for å finne det som passer en best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, utfra det jeg selv har erfart, lest og tillegg sett på instruksjonsvideo for hvordan best å få til analsex er misjonær best i begynnelsen, men jo det er selvfølgelig individuelt også. Liggende doggy kan jo også funke, jeg tenkte mer sånn "oppreist" på alle fire. Men det er jo bare å prøve seg fram for å finne ut hva som funker best(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veldig individuellt ja, tror ikke det finnes noen fasit på hva som er best når. Det vesentlige er at man er i en stilling man føler seg komfertabel i, at man har full tillitt til partneren og at man tar det i kvinnens tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sett det finnes eget glidekrem for analbruk på kondomeriet, er det noen som har efaringer med dette?

Den er akkurat som andre glidekremer, bare at den uten problemer kan brukes ved analsex også.. Brukes flittig til det meste her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes en "metode" som gjør at hun kan bli fortere klar for penetrering.. Men vil ihvertfall anbefale dere å ta dere goood tid og glidekrem, da det ikke er noe særlig hvis det eneste en kan forbinde analex med etter en stund er smerter når man penetrerer før dama er klar..

Når det gjelder hvilken stilling man klarer å slappe av i som er best, varierer det fra person til person.. Det om funker for meg funker gjerne ikke for dere..

Men de første gangene jeg og samboeren min hadde analsex lå vi i skje, og når vi følte oss komfortable med det gikk vi videre til "oppreist" doggy, og meg liggende på magen, og misjonæren..

Er så utrolig mange deilige stillinger som finnes, så det er bare å finne den rette for dere :)

Lykke til

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester, så dere får prøve igjen og igjen. Det med å slappe av er kanskje viktigst av alt, og da er det viktig å stole helt på ham. Selv liker jeg å sette meg på ham. Får lissom mer kontroll da. Og som du sier, lang oppvarming og masse glidekrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Den er akkurat som andre glidekremer, bare at den uten problemer kan brukes ved analsex også.. Brukes flittig til det meste her i gården :)

Det finnes en egen glidekrem for dette, den heter anal eaze og har en bedøvende effekt, fungerer veldig bra! Vi kjøpte den på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...