Gå til innhold

Erfaringer med "damekondomer"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke for å se om det kan være noe for meg, men det svir. Den innerste ringen er løs, så jeg lurer på om detat den ikke ligger stabilt kan være endel av årsaken? Enten det, eller så er det noe med glidemiddelet som er på det jeg tror jeg ikke helt tåler. Eller så er jeg for tørr, eller noe annet :ler:

Har slitt endel med smerter i underlivet under og etter sex (og i enkelte tilfellet også kun pga opphisselse), så jeg mistenker jeg har en form for vestibulitt. Er mye bedre nå enn før, men om jeg ikke finner ut hvorfor det svir så blir neppe dette noe jeg satser på videre som prevensjon. Synd, for ideen er utrolig god.

Har 6 stk til, så jeg får fortsette å prøve meg frem. Men det kunne vært greit om det er noen her som har erfaring med det, og som kanskje kunne gitt meg et tips eller to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt på om du rett og slett kan være allergisk mot stoffet?

Skrevet

Det kan være, men siden de er laget av polyurethane, og jeg bruker mensbeskyttelse som er laget av samme stoffet uten problemer så tviler jeg på at det er selve plasten jeg reagerer på. Jeg er litt usikker på glidemiddelet de er innsatt med, men siden svien forsvant nesten umiddelbart etter jeg tok det ut stemmer ikke det helt heller. Har heller ikke reagert på kondomer ol.

Lurer på om jeg skal kjøpe meg noe glidemiddel og se om det kan være mangel på glidemiddel som er problemet.

Er det forresten noen som vet om den innerste ringen skal være løs? Den var det på det jeg åpnet, og det er litt vanskelig å se ut fra folderen som er med om det skal være slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...