Gå til innhold

Lokaler i Drammensområdet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille Lu_*
Skrevet

Hei,

Kan noen hjelpe meg å finne lokaler i Drammensområdet? Vi blir trolig rundt 110-120 gjester tror jeg. Vi ønsker oss lokaler der vi kan stå for drikke selv. Det kan gjerne være grendehus, samfunnshus e.l, men også andre typer lokaler. Har dere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Egentlig så kan det kanskje være greit å ikke vite alt, men heller bare "kaste seg ut i det" Jeg tror nok mange sliter med fødselsangst på grunn av alle skrekkhistoriene de har hørt.

Frimurerlosjen selskapslokaler på gamle kirkeplass skal visstnok være veldig fine, men har ikke erfaring med de selv, dessverre.

Skrevet

Hvis du går litt utenfor selve Drammen så er Fossesholm herregård et flott sted for bryllup.

Gjest Gjest_lilo_*
Skrevet
Hvis du går litt utenfor selve Drammen så er Fossesholm herregård et flott sted for bryllup.

Dette så ikke værst ut, steinfjøset så fint ut. Noen som vet hvor mye dette koster? Og hvor mye en omvisning koster?

Jeg vil og gjerne ha tips om steder hvor man kan stå for mat og drikkevarer selv i drammens området.

Skrevet

Tror ikke det er noen selskapslokaler hvor du får ha med drikke selv. Da må du leie idrettshus ala Drafnhuset - Konnerud osv

Gjest Gjest_Lille Lu_*
Skrevet
Dette så ikke værst ut, steinfjøset så fint ut. Noen som vet hvor mye dette koster? Og hvor mye en omvisning koster?

Jeg vil og gjerne ha tips om steder hvor man kan stå for mat og drikkevarer selv i drammens området.

Jeg ringte Fossesholm i går. Det er ikke så verst skjønner du. 8500 kr for å leie, og da pynter og dekker de. ikke inkl duker, det blir tillegg. Men de vasker. Tror også det var inkludert en servitør. Du må bestille maten gjennom catering selskap, men fordelen er jo at du kan ha med drikke selv. Koster ingen ting for omvisning. Bare ring de og avtal tid.

Gjest Gjest_Lille Lu_*
Skrevet
Tror ikke det er noen selskapslokaler hvor du får ha med drikke selv. Da må du leie idrettshus ala Drafnhuset - Konnerud osv

Vet du om flere slike idrettshus?

Skrevet

Hmm..., nei, ikke som jeg kommer på nå. Drafn-huset har vel en grense på 100 tror jeg. (så plutselig at dere regner med 110-120 gjester)

Må nesten bare ta en ringerunde til de forskjellige idrettslagene og høre om de har klubbhus som går an å leie.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Jeg ringte Fossesholm i går. Det er ikke så verst skjønner du. 8500 kr for å leie, og da pynter og dekker de. ikke inkl duker, det blir tillegg. Men de vasker. Tror også det var inkludert en servitør. Du må bestille maten gjennom catering selskap, men fordelen er jo at du kan ha med drikke selv. Koster ingen ting for omvisning. Bare ring de og avtal tid.

Synes det var skikkelig mye jeg... Vi betalte tre tusen for leie av lokale, blomster, duker, dekking, vask og serveringspersonale/bartender fram til klokka 12. Men da måtte vi kjøpe mat og drikke der da.

Skrevet
Synes det var skikkelig mye jeg... Vi betalte tre tusen for leie av lokale, blomster, duker, dekking, vask og serveringspersonale/bartender fram til klokka 12. Men da måtte vi kjøpe mat og drikke der da.

Da går jo vinningen opp i spinningen. Alkohol er jo kjempedyrt når man må kjøpe de via serveringsstedet. Vi skal ha det på restaurant og må derfor kjøpe drikken der. Når vi regnet på det så er det jo cirka tredobbel pris for alkoholen, og da er kanskje ikke 8500 kr for leie så verst allikevel.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Da går jo vinningen opp i spinningen. Alkohol er jo kjempedyrt når man må kjøpe de via serveringsstedet. Vi skal ha det på restaurant og må derfor kjøpe drikken der. Når vi regnet på det så er det jo cirka tredobbel pris for alkoholen, og da er kanskje ikke 8500 kr for leie så verst allikevel.

Joa, men så slapp vi å kjøpe inn, beregne, mikse drinker og sånn da. Og for oss var det veldig viktig å ha litt mindre å tenke på den dagen.

Gjest brudilla
Skrevet
Joa, men så slapp vi å kjøpe inn, beregne, mikse drinker og sånn da. Og for oss var det veldig viktig å ha litt mindre å tenke på den dagen.

Joda, flott det. Men det er mange som har et litt stramt budsjett å forholde seg til da..

Skrevet

Lurer på om Villmarkshuset på Konnerud tar så mange mennesker....

Det ligger iallefall pent til (om ikke akkurat så sentralt), og er helt greie lokaler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...