Gjest TS Skrevet 18. november 2008 #1 Skrevet 18. november 2008 De siste ukene har psyken og humøret vært helt på bånn. Jeg er frustrert, deprimert, emosjonell.. Og jeg skjønner ikke hvorfor. Det har i grunn ikke skjedd noe spesielt. Jeg går på p-piller, men det har jeg gjort de siste 4 årene også. Kan jeg "plutselig" reagere nå? Kan det være andre ting?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Byttet merke? Eventuelt kan du være gravid? Går du på andre medisiner som kan hindre opptaket av p-pillene? (Tenker på at om du får mindre p-piller i deg, så vil kroppen begynne å forsøke å stebilisere seg selv, og da kan noen få en kortvarg reaksjon).
Gjest TS Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Har ikke byttet merke nei. Når jeg tenker meg om så har jeg vært litt deprimert i lengre tid, men nå i det siste har det liksom toppet seg. Går ikke på andre piller. Har ikke testet meg for graviditet, men sjansen for det er vel relativt liten siden jeg går på pilla?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #4 Skrevet 18. november 2008 Stor nok til at jeg hadde tenkt tanken. (Mener det er ca 1 av 300 som blir gravid pr år, og da blir det rundt 1 av 75 i løpet av en 4 års periode). Men så er jeg rimelig paranoid når det gjelder graviditet. Værendringer? Jeg får en betydelig forverring i depresjonen når været endrer seg. Kan gå fra ok til suicidal på godt under en dag om jeg er uheldig. Men jeg er depressiv av meg og har vært det i en 10 årsperiode.
Gjest TS Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Har nok ikke noe å gjøre med vær eller årstid. Har ikke reagert på det før ihvertfall. Burde jeg ta en graviditetstest?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Vinterdepresjoner kan komme selv om du ikke har hatt det før, men mange har som regel en "opptrapping" gjennom flere vintre. Tja, graviditestest har aldri skadet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå