Nelle Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 Hei alle! Har dere noen gang tenkt over at øverste del på ryggen kan være helt utrolig sexy på en mann dersom han har en liten "kløft" mellom skulderbladene (om dere skjønner hva jeg mener)? Kom til å legge merke til en på jobben for noen uker siden -han hadde en tynn flanellsskjorte på, og en veldig "kløft" mellom skulderbladene bak på ryggen. Var utrolig sexy å se på! Kjente det begynte å krible i underlivet og ble bare sittende å stirre... Deilig!!! Er dette en "greie" for flere? Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. april 2002 #2 Del Skrevet 14. april 2002 Brede mannfolkrygger er i d hele tatt totalt sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 14. april 2002 Ja men hva med "kløften"? Er ikke like sexy med en bred rygg som ikke har kløft vel? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. april 2002 #4 Del Skrevet 14. april 2002 Enig, enig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. april 2002 #5 Del Skrevet 14. april 2002 ...sa du det til ham, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. april 2002 #6 Del Skrevet 14. april 2002 jo da "kløften" er sexy den...Men enkelte fyrer har bare noen helt vidunderlige rygger og nakker;nab får bare lyst til å gå bort til dem og stryke og kysse dem på rygg og nakke litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. april 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 14. april 2002 Amanda: Ja -jeg sa det til ham. *tji-hi* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 14. april 2002 #8 Del Skrevet 14. april 2002 Hvordan reagerte han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. april 2002 #9 Del Skrevet 14. april 2002 Bra, Nelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 14. april 2002 Vel -han er bare 18 år. Klart han ble utrolig smigret, men han ble nok mer smigret enn han ville vise overfor meg... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2002 #11 Del Skrevet 15. april 2002 Ja den kløften er noe av det mest sexy som finnes!!! Min kjære har den veldig tydelig, og ser jeg den glemmer jeg alt annet! *knis*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 15. april 2002 #12 Del Skrevet 15. april 2002 Ja kløften på ryggen er en av de tingen som tenner meg mest når det gjlder kroppsdeler på menn.... Så har jeg en litten ting for stooore bryst musler og skikkelige stooore streke armer For å ikke snakke om en mann med ordentelig V-form Det kribler bare tanken..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. april 2002 #13 Del Skrevet 16. april 2002 +++ Brede skuldre og sterke armer..D må en mann ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #14 Del Skrevet 21. april 2002 HÆRREGUD hvor tåpelige kvinner kan være. Kløft i ryggen? Get Real please. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studina Skrevet 22. april 2002 #15 Del Skrevet 22. april 2002 åh, ja vi kvinner er jammen rare som kan tenne på en elegant rygg, en five o´klock shadow eller et par sterke hender. alle kan jo forstå at menn tenner på silikonberg, småjenter og rompehull. *flirer* ikke vondt ment gutter, bare litt satt på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #16 Del Skrevet 22. april 2002 Alle jenter SKAL ha store faste pupper, slank mage - perfekt mage, lange slanke legger, utrolig perfekt fjes, alltid brun over hele kroppen, konstant barbert, nydelig hår og utseende, være konsant kåt, ha alltid lyst, og være til mannens beste. Hvor mange av dere har alt dette? INGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 22. april 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 22. april 2002 ...og hvor kjedelig ville ikke en slik kvinne bli i lengden...?? P.S. Studina: Digger svaret ditt!! Hehe... Kløft i ryggen -oh yeah!!! THAT is REAL!!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studina Skrevet 23. april 2002 #18 Del Skrevet 23. april 2002 en gutt uten six pack som har glimt i øyet, sjarm og varme kan plutselig komme til å være bundet til sengen, tilbedt og rundslikket. han som tilber sitt eget vaskebrett i speilet,vokser brystkassen to ganger i uka og trener febrilsk hver dag på helsestudio for å få Den Perfekte Kroppen har misforstått totalt, og kommer ikke i nærheten av mine silkelaken. nå har d seg sånn, at jeg liker gutter som tenker som meg. så de som ikke gjør d, og kun bryr seg om at dama skal ha de rette målene, ville ikke interessert meg særlig når d kom til stykket uansett. så praktisk. d er så deilig å kjenne at man kan sette pris på sånne små ting. f.eks. en kløft i ryggen. så rart å tenke på at noen få modeller og filmstjerner som egentlig har en nokså snodig kroppsform har laget idealet som vi måler oss mot, både kvinner og menn. mennesker vi er glad i er jo vakre. så hvor kommer disse dustete kravene fra da? til anonym litt lenger oppe: d er jo litt trist hvis du mener at dama må være akkurat sånn, for da går du glipp av så mange andre deilige ting.. men d vet du jo ikke, stakkars. forøvrig tror jeg nok at de fleste som skriver sånt enten prøver å provosere (og greier d hver gang, gud hjelpe..) eller vokser ut av d etterhvert. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 23. april 2002 #19 Del Skrevet 23. april 2002 Anonym er sannsynligvis småfurten fordi han ikke har kløft i ryggen. Men du har sikkert en annen detalj som enkelte finner tiltrekkende; en kroppsdel, latter, et blikk. Betyr ikke at alle uten kløft i ryggen blir ditcha vet du 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eple Skrevet 25. april 2002 #20 Del Skrevet 25. april 2002 HEY!!! Vuhu! finnes jo flere rygg elskere her. Å tenner å skikkelig på det. Sommeren er en fin tid. Og ikke minst min egen nakke...ekstremt følsom, bare noen kommer bortig den tilfeldig, får jeg støt... mmmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå