Gå til innhold

Kitchen Aid Artisan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken farge ville DU valgt hvis du skulle kjøpt en Kitchen Aid Artisan?

Jeg har blenderen i rød og vil derfor ha kjøkkenmaskin som passer til, men ikke rød.

Forslag? :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Det kommer an på om du har tenkt å ha den stående framme, og hvilke farger kjøkkenet ellers har. Jeg hadde nok selv valgt rød, men alternativene ellers er grå eller den svarte, eventuelt den kremfargede. :)

Skrevet
Det kommer an på om du har tenkt å ha den stående framme, og hvilke farger kjøkkenet ellers har. Jeg hadde nok selv valgt rød, men alternativene ellers er grå eller den svarte, eventuelt den kremfargede. :)

Vil ha den fremme ja! :)

Har hvitt kjøkken (både vegger og innredning er malt i eggehvit) Har rød KA blender, steltonkanner i stål og eplegrønn og Dualit vannkoker i krom og kremhvit. (de tingene står alltid fremme så det må passe sammen.)

Vurderer den kremhvite, men den er kanskje litt kjedelig når jeg ser alle de fine fargene den kommer i - på den annen side er det jo noe med at det enkle ofte er det beste.

Hører gjerne fra flere:

Gjest Deception
Skrevet

Sånn som du beskriver det, virker du å være glad i farger, og på meg virker den røde blenderen å være det som bryter fargeskalaen, på en måte. Den eplegrønne steltonkannen legger vel også litt føringer i fargene, så det blir litt vanskelig å matche alt.

Jeg er ellers svak for den isblå/turkise, men innenfor "din" fargeskala kan kanskje den gule være noe?

Skrevet
Jeg er ellers svak for den isblå/turkise, men innenfor "din" fargeskala kan kanskje den gule være noe?

Den isblå/turkise er rålekker og er den jeg liker aller best sånn isolert sett. Men den passer ikke her hos meg.

Den gule har jeg ikke tenkt på - den er slettes ikke dum i det hele tatt. *fikk enda mer å tenke på* :ler:

Takk for svar, Deception! :tommelsmil:

Skrevet
Enten bør du ta igjen en av fargene som står på benken, dvs.

- Stål (dyrere enn de med farger).

- Eplegrønn (hvis den er lik Steltonkannene).

- Kremhvit (hvis den er lik Dualit vannkoker).

Eller du kan satse på å lage det fargerikt, og velge en helt annen farge som du synes passer til rødt, grønt, kremhvit og krom. Selv tenker jeg at kanskje lilla eller oransje hadde passet, men det bør man "teste" ut. Kan f.eks. gjøres ved å lage en prøve (papir e.l.) av fargen, og plassere den på benken der du planlegger å la kjøkkenmaskinen stå.

Jeg liker tanken på å ha det fargerikt, det passer inn med tanken bak resten av interiøret mitt også. Dvs jeg liker hvit, rolig bakgrunn og så ha noen fargeklatter i klare, fine farger. (tupe hvit gang med hang-it-all knagger, syntes det er beskrivende for hva jeg vil ha. :) )

Den lilla kan blir kul, liker rødt+lilla, men det kan også bli overkill. Skal forsøke å teste ut de forskjellige fargene så godt det lar seg gjøre ja.

Jeg vil ikke matche en av knallfargene jeg allerede har - enten vil jeg ha en nøytral, dvs kremhvit, sort eller grå, eller så vil jeg ha en egen farge som bryter.

Akkurat nå ble jeg litt soft for den gule. :ler:

Skrevet
eplegrønne, vil det hele bli fargerikt og friskt.

Ja enig.

Er redd en farge som f.eks lilla, som jeg jo egentlig er veldig begeistret for, kan bli for tung.

Så gjenstår det bare å se den live i gul + overbevise mannen om at gult er kult. :ler:

Tusen takk for innspill, dere er supre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...