Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Skal lage adventskalender av 24 fyrsikkesker. Har prøvd å sette de opp på forskjellige måter, men finner liksom ingen kjempefine måter å gjøre det på... Tips?
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Henge de etter hverandre i en lang snor?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Har sett flere som har laget sånne, synes de er veldig fine. Dessverre har jeg ikke evner for sånt, hadde jeg hatt det ville jeg ha prøvd meg på en sånn selv.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Hva med å lime de ved siden av hverandre og oppå hverandre, så de former et juletre? Og så male grønt, og pynte
mia83 Skrevet 17. november 2008 #5 Skrevet 17. november 2008 Vi hadde det hjemme. Det var kjempekoselig. Limte sammen 6x4 esker med 6 esker horisontalt. Oppå de 6 øverste eskene skrev vi bokstavene Advent litt pent og pyntet. Husker vi kledde kalenderen med glanspapir
Visiter Skrevet 18. november 2008 #6 Skrevet 18. november 2008 Dette har jeg faktisk gjort tre ganger på rad (til søsken og samboere). Jeg gjør noe i nærheten av det Mia83 forteller om. Jeg tror jaggu jeg skal se om jeg finner et bilde. Her! Jeg er klar over at den ikke er så veldig fin, i alle fall ikke i forhold til den det er linket til ovenfor her, men det er vel egentlig helt greit for min del. Det er ikke helt vanlig for folk rundt meg å styre så voldsomt med sånt, så de jeg har gitt sånn til har bare blitt glad for at jeg i det hele tatt har gjort et forsøk. Jeg har faktisk dekorert de mer enn de her, med litt greier på toppen og sidene, men der har dere grunnideen i alle fall. Jeg satser for "sjarmerende stygt"-stilen! PS.: Er det noen som vet om en lur måte å lage små håndtak til denne slags luker?
mia83 Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Dette har jeg faktisk gjort tre ganger på rad (til søsken og samboere). Jeg gjør noe i nærheten av det Mia83 forteller om. Jeg tror jaggu jeg skal se om jeg finner et bilde. Her! Jeg er klar over at den ikke er så veldig fin, i alle fall ikke i forhold til den det er linket til ovenfor her, men det er vel egentlig helt greit for min del. Det er ikke helt vanlig for folk rundt meg å styre så voldsomt med sånt, så de jeg har gitt sånn til har bare blitt glad for at jeg i det hele tatt har gjort et forsøk. Jeg har faktisk dekorert de mer enn de her, med litt greier på toppen og sidene, men der har dere grunnideen i alle fall. Jeg satser for "sjarmerende stygt"-stilen! PS.: Er det noen som vet om en lur måte å lage små håndtak til denne slags luker? Fikk ikke sett bildet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå