~Lykkelig~ Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 (endret) Vi leter altså etter et koselig lokale, helst i Lørenskog-området, men det kan godt være en liten kjøretur fra Lørenskog kirke, bare det er fint nok! Noen som har noen tips? Endret 18. november 2008 av ~Lykkelig~
TuttaV Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Det finnes flere tidligere tråder som lister opp massevis av festlokaler på romerike! Har nettopp formatert pc'en min, så har ikke lenger den direkte linken til den tråden, men er nok bare å søke litt her på forumet, så finner du den... Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 du har jo losby gods, men det er vel litt dyrt...! ellers har du rotnes bruk i nittedal. i lillestrøm har du samfundet, doktorgården, hellerud gård, slogum gård, hvis du kan kjøre til gjerdrum har du raumergården, der skal min venninne ha bryllup til våren. det ser superfint ut, greie priser og hvis du kjører i retning oslo har du fossekallen, månefisken. se her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...lillestr%C3%B8m
~Lykkelig~ Skrevet 18. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2008 Tusen takk! Har søkt litt, men det er vanskelig å finne fram i alle trådene.. Men nå har jeg jo en del steder å sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå