Gå til innhold

Noen som ser på denne damens programmer?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har holdt på en del år ja.

Veldig kjent i USA og relativt godt kjent i resten av verden og vil jeg tro.

Tror hun har holdt på siden 80-tallet om jeg ikke husker helt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har holdt på en del år ja.

Veldig kjent i USA og relativt godt kjent i resten av verden og vil jeg tro.

Tror hun har holdt på siden 80-tallet om jeg ikke husker helt feil

hvilen kanal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i norge blir et av hennes TV show sendt på kanal FEM.

Ellers har hun andre tv-shows gående i USA tror jeg, + at hun gir ut en del bøker, magasiner osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.marthastewart.com/

Har akkurat oppdaget henne og hun har jo diverse innslag, i alle retninger som går på helse/mat/hus&hjem... Har hun holdt på lenge?

Til opplysning ledet hun en sesong av "the apprentice" som er produsert av Trumps organisasjon eller noe sånt. Et program om karrierejegere. Martha Stewart er god for noen milliarder så det hun driver med må vel være suksessfullt og bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender at jeg ser på programmene hennes,og jeg syns dama er både hyggelig og koselig! Så deilig befriende holdt jeg på å si - å se noe fritt for masse glamour og stash,men derimot en kvinne som er naturlig og "alminnelig" TIL TROSS FOR SIN SUKSESS!! Og det er også forskjellig å lære av den godeste Martha ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...da er det kanskje ikke så rart at jeg falt litt til ro i programmet hennes da. Liker den avslappede stilen, og det er veldig hyggelig å se at det går an å beholde bakkekontakten selv om en har uanstendig mye penger OG er "stjerne" over there. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Janina

Hei, har noen sett idag Martha Stewart Show? Der var veldig enkelt oppskrift av kjekser. Hadde ikke tid å skrive den ned. Det var med havregryn, tørkete frukter, smør, olje og noe mer. Så etterpå delet hun dem i trekanter. Vet noen oppskrift? Hjelp meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mata
Aha...da er det kanskje ikke så rart at jeg falt litt til ro i programmet hennes da. Liker den avslappede stilen, og det er veldig hyggelig å se at det går an å beholde bakkekontakten selv om en har uanstendig mye penger OG er "stjerne" over there. :)

Dumt jeg ikke har FEM, for både Ramsey og Jamie er for urolige i kroppen til at jeg klarer å få med meg det de gjør. Veiver og er så fulle av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

....og saa har hun sittet inne for bedrageri.....jajaja, en veldig hyggelig dame...

opprinnelig polsk forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Hun er vel mest kjent for å ha sittet inne, er hun ikke? Men ja, hun lager vel gode kjeks og sånt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er vel mest kjent for å ha sittet inne, er hun ikke? Men ja, hun lager vel gode kjeks og sånt også...

I Norge er det nok mange som tenker på at hun ble dømt til fengsel men i US er hun et household name og en institusjon i seg selv. Mange gode tips å hente fra Martha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
I Norge er det nok mange som tenker på at hun ble dømt til fengsel men i US er hun et household name og en institusjon i seg selv. Mange gode tips å hente fra Martha.

Absolutt, og jeg syns det er tøft at hun fortsatt er populær, jeg var ikke klar over at hun hadde tatt seg opp i den grad. Sist jeg var i USA var det veldig mye snakk om fengselsdommen, og masse parodier på TV om hvordan hun skulle fikse opp fengsels-cella og fengsels-maten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har noen sett idag Martha Stewart Show? Der var veldig enkelt oppskrift av kjekser. Hadde ikke tid å skrive den ned. Det var med havregryn, tørkete frukter, smør, olje og noe mer. Så etterpå delet hun dem i trekanter. Vet noen oppskrift? Hjelp meg ;)

alle oppskriftene til det hun lager på showet sitt ligger ute på hjemmesiden hennes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke finne det. Vet ikke navn på kjeksene.

Det er jo bare å se på cookies og se etter en oppskrift som har de fleste ingrediensene da... det ligger bilder der og sånn at du kan kjenne de igjen.

Det er jo lov å leite litt vettu:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og så har hun problemer med å komme inn i Englaand.

Siden listen først ble introdusert for fire år siden, er over 100 personer vært inne på ikke-ønsket-listen. Deriblant rap-artisten Snoop Dog og livstilsguru Martha Stewart. Hun fikk fengselsstraff etter å ta løyet om store aksjesalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...