Gjest Icantgetnosleep Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 Jeg sliter med søvnproblemer, og har en svært stressende livssituasjon for øyeblikket. Jeg har nylig flytta til øvre romerike, og har enda den gamle legen fra oslo området. Hun var yngre enn meg og mer opptatt av å taste på pcn enn å snakke med meg. Jeg ba ved et tilfelle om innsovningstabletter, da jeg gikk gjennom en periode med samlivsbrudd samt mobbing på jobben, og hun sa at jeg heller burde gå turer (!) Vel her sitter jeg etter to lange turer idag og er like deppa og søvnløs...Tror det er på tide å skifte lege. Vet bare ikke noe om de som jeg finner på lista over ledige leger. Bor du på romerike og er fornøyd med din lege vil jeg kjempegjerne høre om det!!!
Gjest Gjest_Lily_* Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 Er fornøyd med Berg Larsen på GMS jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #3 Skrevet 17. november 2008 Solli klinikk på Jessheim. Riktignok privat, men mulig noen der har driftsavtale? Verdt prisen uansett! Gjerdrum legesenter har mange flinke leger, og man får raskt svar pr. telefon og på andre henvendelser slik jeg har forstått det. Hørt mye bra fra andre. Ellers er listene temmelig fulle både på Jessheim og Kløfta forøvrig. Styr unna Kløfta, alltid ventetid, vært en del sykemeldinger blant legene der og andre ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå