Gjest irman Skrevet 17. november 2008 #1 Skrevet 17. november 2008 jeg var syk fra jobb fredag, egenmelding, og jeg kan ikke gå på jobb idag, mandag. men tirsdag er jeg frisk nok regner jeg med. men jeg må på legekontoret idag, mandag og få sykemelding ja? men jeg må ha friskmelding før jeg kan jobbe igjen? skal jeg da få både sykemelding og friskmelding av min lege? unnskyld, men er først gang i jobb jeg tar sykemelding, jeg vet ikke alle regler.
hufsa! Skrevet 17. november 2008 #2 Skrevet 17. november 2008 jeg var syk fra jobb fredag, egenmelding, og jeg kan ikke gå på jobb idag, mandag. men tirsdag er jeg frisk nok regner jeg med. men jeg må på legekontoret idag, mandag og få sykemelding ja? men jeg må ha friskmelding før jeg kan jobbe igjen? skal jeg da få både sykemelding og friskmelding av min lege? unnskyld, men er først gang i jobb jeg tar sykemelding, jeg vet ikke alle regler. Heia,du kan få kun sykemeld.for i dag å gå i morra.om du er usikker så få for 2 dager og vil du på jobb på tirs så kan du det mot å ringe legen din og han friskemeld. deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå