Gå til innhold

cerazette

Fremhevede innlegg

Gjest cerazette
Skrevet

hei ! jeg har nettopp begynt med cerazette, men jeg lurer på om man kan gå opp mye i vekt av de og få større pupper( akkurat det gjør ikke no da hehe). Jeg hadde ikke hatt noe i mot å slippe å få mensen så jeg lurere på om det er falig å ta to tabletter så man er sikker på at man ikke får mensen ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei ! jeg har nettopp begynt med cerazette, men jeg lurer på om man kan gå opp mye i vekt av de og få større pupper( akkurat det gjør ikke no da hehe). Jeg hadde ikke hatt noe i mot å slippe å få mensen så jeg lurere på om det er falig å ta to tabletter så man er sikker på at man ikke får mensen ??

Man får ikke større pupper av p-piller. Unge jenter har veldig ofte den oppfattningen at puppene blir større, men pupper er ofte ikke ferdig vokst før man er i 20-års alderen, så det har ingenting med p-pillene å gjøre.

Om man legger på seg er veldig individuelt.

Du skal IKKE ta TO piller, du skal følge brettet slik det er satt opp. EN pille hver dag til samme tid.

Skal du hoppe over mensen tar du ikke sukkerpillene på brettet men fortsetter på et nytt brett.

Å ta to piller hjelper ingenting, da roter du bare til systemet på brettet.

Les pakkningsvedlegget om du ikke vet hvordan du skal ta dem, eller bruke brettet!

Skrevet

Det er ikke sukkerpiller på cerazette.

Du skal ta bare én pille om dagen. Det er ikke alle som mister mensen, men mange gjør det. Jeg mistet den nesten fullstendig, men fikk småblødninger innimellom, sjeldnere og sjeldnere.

Skrevet
Det er ikke sukkerpiller på cerazette.

Du skal ta bare én pille om dagen. Det er ikke alle som mister mensen, men mange gjør det. Jeg mistet den nesten fullstendig, men fikk småblødninger innimellom, sjeldnere og sjeldnere.

Da er cerazette 21 dagers, men det hjelper allikevel IKKE å ta to piller på engang.

Les pakkningsvedlegget, ta pillene slik det er forskrevet.

Skrevet (endret)

Jeg går på Cerazette, og merket ingen bivirkninger, mensen er også helt borte :)

Endret av NovaFlare
Skrevet

Jeg får mensen inni mellom men ikke på samme måte som når jeg ikke går på p-piller. Ikke like kraftig, bare et par dager også får jeg ikke vondt i magen som ellers.

Skrevet
Da er cerazette 21 dagers, men det hjelper allikevel IKKE å ta to piller på engang.

Nei, Cerazette er 28-dagers som man tar uten opphold eller sukkerpiller.

Skrevet

Nei, det er 28 dagers, og man skal starte på det påfølgende brettet uten å vente på blødning. :)

Skrevet

Jeg har gått på Cerazette i 1,5 år. Mensen har sluttet helt, hadde bare noen blødninger innimellom i de første månedene. Gikk ikke opp i noe til vekt. Men det kan komme en del bivirkninger etter først 1+ år! Har snakket med mange som går på denne pillen som har fått antydninger til å være gravid, men så er det bare pillen som spiller ett puss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...