Gå til innhold

Bør jeg gå til legen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Jeg var veldig forkjølet for et par uker siden, men følte at det hele var over i begynnelsen av denne uka her. Men tydelivis ikke. Etter 1-2 dager der jeg følte meg helt fin, er det tilbake igjen.

Denne gangen med vond hals, vonde ører, hosting med mye slim, vondt i hoedet, samt stikninger på høyre side av brystet når jeg hoster eller puster dypt inn...

Så, burde jeg ta en tur til legen, eller vil det mest sansynlig gå over av seg selv denne gangen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt til legen.

Symptomene dine ligner på den lungebetennelsen jeg hadde en gang, og om det er det er det jo greit å få behandling. Og er det ikke det, så har du i det minste fått den vissheten :)

Skrevet

Ja, jeg synes du bør dra til legen, spesielt hvis du i tillegg har feber og ikke orker gjøre så mye.

Skrevet

Hei!

Sånn har jeg det òg :(

Det begynte for 1,5 ukes tid tilbake? med en lettere forkjølelse, og innimellom litt vondt i hodet. Og det kom og gikk fram til i går. I går kveld ble jeg omtrent slått i bakken av feber, vondt i hodet etc. Så nå spiser jeg febernedsettende med jevne mellomrom-

Så kanskje dette er noe som går nå. Har og hørt om andre som har noe av det samme.

Men for all del: blir du ikke bedre så oppsøk lege. Det samme skal jeg..

Riktig god bedring :)

Skrevet

Tusen takk for svar!!

Da tror jeg keg ser det ann et par dager til, og tar turen til legen dersom det ikke blir bedre =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...