Gjest Gjest_Amanda_* Skrevet 16. november 2008 #1 Skrevet 16. november 2008 Hvordan skal jeg klare å snu om døgnet? De siste dagene har jeg lagt meg i 01-02-tiden, og stått opp i 11-tiden. Nå begynner eksamensperioden, og jeg må stå opp 07. Prøvde å stå opp 08 i dag, men jeg klarte ikke våkne før 11.. Setter pris på alle tips!!
hufsa! Skrevet 16. november 2008 #2 Skrevet 16. november 2008 Heia,du MÅ bare stå opp når klokka ringer samme å i koma du er!!Fyll hele dagen med noe,vaske,besøke venner ja,hva det måtte være.Ikke sov på ettermiddagen da er du like langt..Beg å ro deg ned med bok eller tv i 21 tiden og gå i seng senest i 23 tiden.Skal bare ett par dager til så er det gjort men du må ha viljestyrken til å stå opp når klokka ringer,sett den så du MÅ ut av senga,vet det er superjævlig men det er det eneste som funker ;-))
Gjest antigartner Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 Hvordan skal jeg klare å snu om døgnet? De siste dagene har jeg lagt meg i 01-02-tiden, og stått opp i 11-tiden. Nå begynner eksamensperioden, og jeg må stå opp 07. Prøvde å stå opp 08 i dag, men jeg klarte ikke våkne før 11.. Setter pris på alle tips!! Mitt beste tips er å bare tvinge seg til å stå opp. De to første dagene er ikke så lette, og du må regne med å være døsen utover dagen. Ikke hvil deg på ettermiddagen, men legg deg tidlig på kvelden. Du blir nesten garantert trøtt den første kvelden grunnet mangel på søvn, så da er det bare å legge seg kl 21. Jeg er selv B-menneske og har en tendens til å tilegne meg svært sene kvelder og lange morgener i feriene. Dette må jeg bare legge av meg ellers i året, særlig siden arbeidsdagen min starter kl 07.00. Tipset over fungerer for meg, men det krever litt selvdisiplin de to første dagene. Lykke til!
Gjest antigartner Skrevet 16. november 2008 #4 Skrevet 16. november 2008 Hufsa og jeg skrev visst samtidig. Heldigvis ser vi ut til å være ganske enige i metode!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå