Gå til innhold

Hvordan gi mannen MER ENERGI til SEX

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye sex klarer dere menn ??? Før dere er " utslitt " og vil hvile .Og hvor gamle er dere ?

Håper mange menn vil svare .

Sex hver kveld i 14 dager i strekk - syns dere det er for mye ??? Ville dere blitt " lei " da og ønsket hvile noen dager ?

Bare lurer ...da mannen min foreslo han ville ligge på sofaen i natt helst .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor mye sex klarer dere menn ??? Før dere er " utslitt " og vil hvile .Og hvor gamle er dere ?

Sex hver kveld i 14 dager i strekk - syns dere det er for mye ??? Ville dere blitt " lei " da og ønsket hvile noen dager ?

Er det ingen menn som " tør " svare ?

Et lite barometer på hvor " virill og utholdende " er en gjennomsnittlig 20 åring , 30 åring , 40 årig - mann ..? Vet det er store variasjoner .Men hadde vært greit med litt svar fra menn nå ? Hvor på treet befinner du deg - om du kunne få så mye sex du bare ville ha ? Helt ærlig nå?

Gjest svarer for typen
Skrevet

Mannen her er 32 år gammel, i helt ok fysisk form, og vil helst ha sex hver eneste dag, flere runder ;)

Skrevet
Mannen her er 32 år gammel, i helt ok fysisk form, og vil helst ha sex hver eneste dag, flere runder ;)

Du er heldig du : ) Spreking det dær , også 32 år : ) wow - imponerende sexmarskin du har ..he he

Flere damer her som kan svare for typen sin ?

Skrevet

Vis mannen fant ut at han ville sove på sofaen, ville det neppe vært på grunn av sex. Tror jeg vill bekymret meg for langt verre ting en som så.

Skrevet
Er det ingen menn som " tør " svare ?

Et lite barometer på hvor " virill og utholdende " er en gjennomsnittlig 20 åring , 30 åring , 40 årig - mann ..? Vet det er store variasjoner .Men hadde vært greit med litt svar fra menn nå ? Hvor på treet befinner du deg - om du kunne få så mye sex du bare ville ha ? Helt ærlig nå?

Har vært ilag med kjæresten i 2 år,her i gården er det hun som melder pass.

I begynelsen av forholdet klarte hun mere,da hadde vi oss 2-3 ganger i døgnet,nå er det "bare" annen hver dag.

Hadde det vært opp til meg hadde vi hatt oss hver dag.

Mann 40

Helt grei fysikk.

Kåt på dama hver dag hele tiden.

Tar en runk i ny å ned for å spe på.

Skrevet

Hva han vil sove på sofaen er det nok andre grunner enn sex. Man kan jo sove i samme seng uten at man nødvendigvis må ha sex...

Gjest womenwomen
Skrevet
Hva han vil sove på sofaen er det nok andre grunner enn sex. Man kan jo sove i samme seng uten at man nødvendigvis må ha sex...

Var kunn forde han var sexuelt sliten - det innrømmet han også . Han var kanskje redd jeg skulle få lyst på han - om han lå og sov i samme seng som meg . Men jeg sa at han bare må si ifra selv om han er sliten ,så kan vi godt bare sove om han vil - jeg er ikke tankeleser - tross allt .

Gjest womenwomen
Skrevet
Har vært ilag med kjæresten i 2 år,her i gården er det hun som melder pass.

I begynelsen av forholdet klarte hun mere,da hadde vi oss 2-3 ganger i døgnet,nå er det "bare" annen hver dag.

Hadde det vært opp til meg hadde vi hatt oss hver dag.

Mann 40

Helt grei fysikk.

Kåt på dama hver dag hele tiden.

Tar en runk i ny å ned for å spe på.

Du er i hvertfall en sprek 40 åring syns jeg ! Mange menn på 40 kan ikke skryte av den " hyppigheten " faktisk .

Er særdeles ille å lese om menn på bare 26 år - som får seg noe kunn hver 3 uke ..

Snakk om å bli " sulteforet " ...Stakkars gutt .

Skrevet

La mannen din få litt pusterom. Han er vel ikke bare en sexmaskin?

Gjest womenwomen
Skrevet
La mannen din få litt pusterom. Han er vel ikke bare en sexmaskin?

Selfølgelig er han ikke bare det .

Men han er så deilig - at jeg " sklir nærmest av stolen " he he

Skrevet
Selfølgelig er han ikke bare det .

Men han er så deilig - at jeg " sklir nærmest av stolen " he he

FINN DEG EN ELSKER SOM KAN TILFREDSSTILLE BEHOVENE DINE.

Gjest womenwomen
Skrevet
FINN DEG EN ELSKER SOM KAN TILFREDSSTILLE BEHOVENE DINE.

Han gjør det og jeg er fornøyd ! Og jeg vil ikke ha noen annen elsker .

Bare lurer på hvordan andre menn er ang . utholdenhet ! Er vell ikke gæli å lure på det .

Skrevet
Du er i hvertfall en sprek 40 åring syns jeg ! Mange menn på 40 kan ikke skryte av den " hyppigheten " faktisk .

Er særdeles ille å lese om menn på bare 26 år - som får seg noe kunn hver 3 uke ..

Snakk om å bli " sulteforet " ...Stakkars gutt .

Har en sånn deilig dame,hun tenner meg så utrulig mye,flotte former full pakke.

Skrevet

Om måten du begynner å mase etter svar i en forumstråd etter kun tre timer midt på en lørdagskveld er en indikasjon på hvordan du oppfører deg i forholdet, tror jeg at jeg skjønner hvorfor fyren la seg på sofaen. Det har nok ikke så mye med selve sexen å gjøre.

Skrevet

Det som er problemet med slike emner er jo at det er heller få som kommer til å skrive om hvor lite utholdenhet de har og hvor generelt utilstrekkelig de føler seg. Derfor kommer det til å være mest de som har noe å skryte av som kommer til å poste, og det vil følgelig ikke være særlig mange deltagere. Og når de som kanskje kunne postet leser om de fantastiske prestasjonene til de som har postet, må det jo fremstå som å hoppe etter Wirkola.

Gjest womenwomen
Skrevet
Det som er problemet med slike emner er jo at det er heller få som kommer til å skrive om hvor lite utholdenhet de har og hvor generelt utilstrekkelig de føler seg. Derfor kommer det til å være mest de som har noe å skryte av som kommer til å poste, og det vil følgelig ikke være særlig mange deltagere. Og når de som kanskje kunne postet leser om de fantastiske prestasjonene til de som har postet, må det jo fremstå som å hoppe etter Wirkola.

Ja - er sikkert bare de som ønsker å skryte som gidder svare her .

Men hvorfor kan dem ikke være mer ærlig - de er jo tross alt anonyme her inne ?

Kanskje det viser at menn tross allt er mer " uærlig " enn kvinner ? Kvinnene legger tross allt ut i det vide og brede om sine problemer og begrensninger her inne .Kvinner er da i hvertfall ikke like " skrytete " som menn da ...men menn liker jo å imponere .. Bae en fordel for meg som kvinne i hvertfall ...he he smile smile : )

Skrevet
Ja - er sikkert bare de som ønsker å skryte som gidder svare her .

Men hvorfor kan dem ikke være mer ærlig - de er jo tross alt anonyme her inne ?

Kanskje det viser at menn tross allt er mer " uærlig " enn kvinner ? Kvinnene legger tross allt ut i det vide og brede om sine problemer og begrensninger her inne .Kvinner er da i hvertfall ikke like " skrytete " som menn da ...men menn liker jo å imponere .. Bae en fordel for meg som kvinne i hvertfall ...he he smile smile : )

Det er ikke det at de er uærlige -- jeg ser ingen grunn til å tro at noen på denne tråden har fart med løgn. Men tråden viser ikke de som ikke svarer. Det handler med andre ord ikke om ærlighet, men selvsikkerhet.

Gjest womenwomen
Skrevet
Det er ikke det at de er uærlige -- jeg ser ingen grunn til å tro at noen på denne tråden har fart med løgn. Men tråden viser ikke de som ikke svarer. Det handler med andre ord ikke om ærlighet, men selvsikkerhet.

Er det så vanskelig for menn å si at de vil hvile litt etter 14 dagers sex hver kveld ?

Min kar er litt over 30 og i alminnelig bra form , og er ikke røyker . Jeg syns det er helt greit han ikke er kåt nå lenger - min " periode med sterk lyst " er nå over og jeg er fornøyd uansett .Helt okey å bare sove da : ) Til man er uthvilt igjen : ) Som sagt har vi kvinner " perioder " som føles intens ...og så fornøyd for en stund .Har med syklus å gjøre sikkert .Mens menn stiller opp - når vi har de " kåte periodene "

Son er min i allefall . Å han ser ut til å være fornøyd med det selv - siden han sjelden tar inisiativ til mere sex enn vi allerede har .Jeg er strålende fornøyd egentlig - selv om han ikke orker hver dag hele mnd ....faktisk

Ehh - man skal jo ha tid til andre ting også . Sex tar mye tid . Blir så mye soving etterpå ...får ingenting gjordt som skulle vært gjordt .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...