Gjest Gjest_nadia_* Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Er noen av disse ingrediensene sånn at de tilstopper huden? Mica, Talc, Boron Nitride, Synthetic Wax, Lauroyl Lysine, Sclerocarya birrea, Silica, Carnauba, Tocopheryl Acetate, Methicone, CI 77891, CI 77491, CI 15850, CI 77492, CI 15850, CI 77499. De er i dette produktet: http://www.thebodyshop.co.uk/invt/57238&am...hop,mu,mucheeks "Special Edition Sparkle & Shimmer Powder Puff "
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det kommer vel an på huden din. Personlig kan jeg kline meg inn med både jord og Lano uten at jeg merker forskjell på porene, mens andre tydeligvis klager over større porer bare de beveger seg utendørs.
mari4ever Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Det kommer vel an på huden din. Personlig kan jeg kline meg inn med både jord og Lano uten at jeg merker forskjell på porene, mens andre tydeligvis klager over større porer bare de beveger seg utendørs. kommer ann på hudtypen din ja. hvis du har sensetiv hud kan jeg tenke meg at du kanskje reagerer.jeg har hud som ikke reagerer noe på make-up på porestørrelsen på huden min
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 En liten digresjon, men som går litt på at det ikke går an å svare på dette spørsmålet: Jeg leser alltid om produkter på makeupalley.com før jeg prøver/kjøper, fordi det er interessant å se andre forbrukeres meninger. Etter å ha gjort dette jevnlig en god stund nå må jeg si at jeg sannelig ble overrasket over hvor mye rart folk sier om produkter som jeg selv ikke har opplevd! Dette gjelder både positive og negative kommentarer. Jeg har f.eks sensitiv hud som tåler veldig lite, men har funnet milde, gode kremer, som igjen folk på makeupalley.com har kommentert at det er det veeeerste de har prøvd og huff og gru så mange breakouts de fikk av denne. Og mange produkter blir jo lovprist av halvparten, mens de andre kastet det i søpla etter en gangs bruk. Så, generelt, folks hud er forskjellig. MEn jeg synes ikke akkurat rouge er det verste produktet for huden, finnes vel grenser for hvor mye du bruker...? I
tante fiolett Skrevet 19. november 2008 #5 Skrevet 19. november 2008 Som det nevnes her: det er veldig individuelt hva man reagerer på og får tilstoppede porer av. Jeg får veldig lett tilstopninger, så er veldig nøye med hva jeg bruker på huden (kun så ren mineralsminke som mulig) Ifølge ingredienslisten inneholder rougen fra BS voks og silikoner, noe som man KAN reagere på og få tilstoppede porer av. Jeg fant denne listen over ingredienser som viser graden av fare for irritasjon og tilstopning (comedogenicity) - den er ikke fullstendig, men du finner de aller fleste av de vanlige ingrediensene der (også til senere bruk). Lykke til http://www.zerozits.com/Articles/acnedetect.htm#inglist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå