Gå til innhold

Møte folk fra nettet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ikke for vane å møte folk fra nettet, men i det siste har jeg vurdert å møte ei. Jeg ser på meg selv som en helt gjennomsnittlig fyr utseendemessig, men er veldig opphengt i mitt eget utseende når det gjelder motsatte kjønn. Jenta jeg har lyst å møte er utseendefokusert, og jeg er redd jeg ikke holder opp til hennes standard. Hun har sett meg på webcam og bilder, men allikvel bekymrer jeg meg for å møte henne. Jeg er redd hun forventer at jeg er kjekkere enn jeg egentlig er. For jeg er mye mer fotogen enn i virkeligheten... Så dere som har møtt folk fra nettet; pleide utseende å stemme overens med slik dere forestilte dere?

Herregud, for et overflatisk innlegg!! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, selvinnsikt har du i hvertfall. ;)

Men for å svare seriøst: Jeg har datet en del menn som jeg har møtt på nett. Mitt inntrykk er at bilder ofte ikke stemmer helt overens med virkeligheten, fordi man ofte velger det beste bildet man har av seg selv, naturlig nok. Men har man sett folk på webcam så får man et mye mer realistisk bilde, fordi man ser mange flere sider av personen enn på et enkelt fotografi.

Men så er uansett ikke jeg den som er mest opphengt i utseendet. Jeg synes det er greit at man ser noenlunde ok ut, i form av at man har gredd håret, vasket seg, har på seg noe litt finere enn den utslitte joggebuksa du kjøpte for 12 år siden og sånn. Men om nesen er skjeiv eller om leppene er smale eller om magen er litt rund bryr jeg meg ikke om. Det som er viktig er sjarmen personen har. Glimtet i øyet, væremåten, personligheten osv er det som avgjør om jeg faller for en mann eller ikke. Og nå har jeg falt, og trives godt med det. :)

Lykke til!

Hilsen ei som nå er samboer med en tidligere nettflørt.

Skrevet

Utseendet har variert ganske kraftig, men de har vært like hyggelige som jeg visste, fra utallige samtaler på nett/telefon. Nå skal det sies at jeg ikke "går etter utseendet" heller da, men rett og slett liker et hyggelig menneske som er tilstede i seg selv og i samtalen vi har sammen.

Lykke til du, trådstarter. Det vil helst gå bra. :)

(og gjør det ikke det, er hun ikke noe for deg)

Skrevet

Dersom hun har sett deg på cam så tror jeg nok det går bra ;) Masse lykke til!

Skrevet
Hei, jeg har ikke for vane å møte folk fra nettet, men i det siste har jeg vurdert å møte ei. Jeg ser på meg selv som en helt gjennomsnittlig fyr utseendemessig, men er veldig opphengt i mitt eget utseende når det gjelder motsatte kjønn. Jenta jeg har lyst å møte er utseendefokusert, og jeg er redd jeg ikke holder opp til hennes standard. Hun har sett meg på webcam og bilder, men allikvel bekymrer jeg meg for å møte henne. Jeg er redd hun forventer at jeg er kjekkere enn jeg egentlig er. For jeg er mye mer fotogen enn i virkeligheten... Så dere som har møtt folk fra nettet; pleide utseende å stemme overens med slik dere forestilte dere?

Jeg møtte en fra nettet en gang og ville egentlig ikke møte ham fordi jeg ikke likte bildet han sendte. Dette fikk han vite...og vraket meg bort fordi jeg var så grunn. Jeg likte ham bedre i virkeligheten enn på bilde. Men uansett stemte følelsen fra bildet, for han var litt rar. Ikke min smak.

Jeg tror de fleste på nett(KG, Sukker, osv.) er mindre pene. Spesielt mennene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...