mack Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg skal kanskje igjennom en slankeoperasjon å lure derfor på om det er noen her inne som har vært igjennom det? å da kan fortelle meg litt om det.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #2 Skrevet 10. mars 2009 jeg har ikke det. men min venninne har. hun måtte gå ned noen kg først, for å få operasjon. kontakt klinikken og spør.
Brud84 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde en slik operasjon for nesten 2 år siden. Ventetiden før operasjonen var laaang, og helt klart det verste med hele greia! For min del gikk operasjonen helt fint og minimalt med smerter. Jeg var "heldig" og tåler alle typer mat, i små mengder. Var jo forberedt på at jeg kansje kom til å bli syk av en del fete/søte ting, men det går nesten litt for bra.... Har nå gått ned 65 kg, og har en BMI på 25. Er kjempe fornøyd!! Vil bare gjøre oppmerksom på at den virkelige jobben, starter ca 1 år etter operasjonen, når vekta kan stoppe, man kan spise mer, og ikke lenger får noen form for oppfølging..... Bare spørr hvis det er noe du lurer på, og Lykke til:)
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 dersom det er slik at en må gå ned litt på forhånd, vil jeg anbefale deg å kontakte din fastlege. av han/henne kan du be om å bli henvist til overvektsklinikk for å få hjelp til å gå ned i vekt. jeg har selv vært på overvektsklinikk og gikk det 30 kg. det var oppfølging og samtale i 5 år. kjempe flott tilbud. jeg vet ikke hvor du bor i landet. jeg gikk i kongsvinger og sluttet for 3 mnd siden. da hadde jeg gått der i 5 år. lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå