Gjest Fisk Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg ble gravid i mars 2007, jeg veide 50 kg da jeg ble gravid, la på meg 16 kg under svangerskapet, mistet alt i en rasende fart. Etter fødselen kastet jeg meg fort ut i treningen igjen, jeg spiser sunt og trener godt enda. I sommer veide jeg bare 43 kg!! Etter at permisjonen var over fikk jeg dårligere tid til å trene, det vil si at jeg ikke trener hver eneste daglengre, men 3-5 dager i uka. Jeg veier nå 50 kg igjen, men jeg bruker de nye buksene jeg kjøpte da jeg lå på 43 kg og klærne fra før svangerskapet er mange nummer for store... Hva tror dere dette kommer av? Er ikke det litt rart?
Saeria Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det kan komme av at du har en strammere og mer definert kropp nå. Fett tar opp mer plass enn muskler, og det skal ikke mye til før en skrumper inn i cm, når en mister litt fett og strammer litt opp. Tilsvarende skal det heller ikke mye til i fett, før en må opp en størrelse. En kan også tenkes at du har mindre vann i kroppen enn før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå