Gå til innhold

Steamer


zilje_k

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Pusher litt på denne. Har nemlig sett litt for mye på reklamen for den på tv i det siste. Er det noen som har kjøpt denne og faktisk bruker den?

Glatte og vakre klær er jo fint det, men er det ikke veldig varm damp som kommer ut der da? Plagg som ikke skal vaskes varmt, tåler vel heller ikke glovarm damp rett på seg? De stryker silke og alle typer stoffer så vidt jeg har sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne blir litt glattere, men absolutt ikke så glatte som på reklamen. Samboeren min er fornøyd og syns klærne blir fine, men jeg syns ikke de blir pene nok. Så de blir absolutt ikke like pene som når man bruker strykejern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer enn et vanlig dampstrykejern vertfall. Men jeg bruker den faktisk aldri, enda vi har 2 stykker til og med... Supertilbud må slås til på.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg få foreslå en damprengjøringsmaskin MED tilhørende strykejern. Vask dusj, ventilator, vinduer, fliser, fuger, dass, speil, ubehandlede furugulv blir som nye (obs! forsiktig!), vask vegger og tak (forsiktig igjen, du har ikke lyst til å smelte limet bak tapeten), damp sofaen, madrasser og puter for å friske opp, fjern fjorårets støvlukt fra ullkåpa som egentlig ikke trenger å renses OG stryk tøy på halve tiden. Med mye bedre resultat enn den der Tobi-greia. Man må jo ha jern!

Nei, jeg jobber ikke med det eller noe som ligner, men jeg eier min andre dampvasker, den første har jeg hatt i 10 år og brukt opp, rett og slett. Nå venter jeg på strykejen til Kärcheren jeg kjøpte brukt til en femtedel av nypris, flysendt fra England til halv pris av hva de skal ha i Norge, inkludert frakt, mva og toll.

Ja, jeg er dingsoman, men jammen bruker jeg dingsene mine. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...