Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en perm jeg skal fylle ut og i den forbindelse lurer jeg på et par ting..

Er navnet på lærebedriften den plassen jeg arbeider på?

Hvem er ansvarlig leder?

Faglig leder?

Tilsynsrepresentant?

Hvordan vet jeg hva min opplæringsring/opplæringskontor heter?

Hva er yrkesopplæringsnemda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har en perm jeg skal fylle ut og i den forbindelse lurer jeg på et par ting..

Er navnet på lærebedriften den plassen jeg arbeider på? Jepp

Hvem er ansvarlig leder?Det er den som har det overordnede ansvaret for deg, feks daglig leder ved bedriften.

Faglig leder?Det er den som har det praktiske ansvaret for opplæringen din, eksempelvis den nærmeste sjefen din, eller en annen nær kollega.

Tilsynsrepresentant?Dette husker jeg ikke, men det er mulig det er kontakten din på opplæringskontoret.

Hvordan vet jeg hva min opplæringsring/opplæringskontor heter?Hvis det fungerer på samme måte som når jeg jobbet med lærlinger, så er det dem du har fått permen du jobber med av. :)

Hva er yrkesopplæringsnemda?Dette er den fylkeskommunale biten, det er de som godkjenner lærekontrakten din, og holder fagprøven din.

Det er en stund siden jeg jobbet med lærlinger, så jeg håper jeg har fått dette rett (hvis ikke beklager jeg villedingen). Jeg hatet forøvrig den permen da jeg selv var lærling, så jeg ønsker deg virkelig lykke til!

Endret av Eliza Doalot
Skrevet
Det er en stund siden jeg jobbet med lærlinger, så jeg håper jeg har fått dette rett (hvis ikke beklager jeg villedingen). Jeg hatet forøvrig den permen da jeg selv var lærling, så jeg ønsker deg virkelig lykke til!

Du er ikke alene om å hate den permen, jeg hater den selv og vet om mange andre lærlinger som også hater den. Men takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...